Dan was hij er niet. 1 keer ontmoet dan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee niet met chufi, want die heb ik nog niet gemeet helaas.
huh wel toch? Heb met jou een keer een stuk teruggelopen, en dat was niet op de mistige rode-wijn meet want toen liep ik allen terugquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb alleen de laatste gemist.
D'afhakerquote:
Dat is al langer geleden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huh wel toch? Heb met jou een keer een stuk teruggelopen, en dat was niet op de mistige rode-wijn meet want toen liep ik allen terug
Het forum wel, maar ik las daar alleen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn eerste online meet was van het VOL forum... voor wie dat nog kent
ik heb er 3 gehadquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:40 schreef Shii het volgende:
Volgens mij waren mijn meets bij oma in 2021 en 2022.
Twee feestjes gehad daar.. bij de eigenaren van het forum, super leuke mensenquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het forum wel, maar ik las daar alleen.
Oh jee, moet ff in m'n geheugen graven nu.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:41 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij was jij er 3x bij toch @:shii ?
Ik twee... denk ik.quote:
@drakin heb ik 1x gemeet op een KSC meet, ergens in 2016 oid in Zwollequote:Op zaterdag 29 november 2025 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
Te veel verschillende meets, te veel drank![]()
Oh en prisha heb ik 2 keer ontmoet en drakin ook nog 1 keer.
Spannend.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Twee feestjes gehad daar.. bij de eigenaren van het forum, super leuke mensen
En de feestjes.... daar kan ik niets over zeggen
Toen meette ik nog niet. Oeh, faxie ook gezien op een meet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:Drakin heb ik 1x gemeet op een KSC meet, ergens in 2016 oid in Zwolle
laatste keer was wat rustiger, was kort voordat Silverfox daar stopte.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh jee, moet ff in m'n geheugen graven nu.
Daar heb ik wel iets over gelezen. Niet veel.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De laatste 'meet' was de stadswandeling van Domni en Ajobi, dat was een leuke dag .
Niet zo lang geleden ook... de meesten leven gewoon nog en posten hier
Faxie een keer gemeet op een meet van het SEX topic, iets van 2013 oidquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen meette ik nog niet. Oeh, faxie ook gezien op een meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |