niet dat ik me herinner ...quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eind 2022 was jij er toch ook bij?
En wanneer was dat?quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan was het jouw tweede meet bij oma. Ik weet zeker dat jij en Koen op mijn eerste meet waren bij oma.
ik heb Sjoef wel eens gemeet maar nooit op een 40+ meetquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eind 2022 was jij er toch ook bij?
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wanneer was dat?
Was dat de meet dat ik om 4 uur snachts achter teckels aan het jagen was in hotelgangen?
denk het wel, met Jeroentjequote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wanneer was dat?
Was dat de meet dat ik om 4 uur snachts achter teckels aan het jagen was in hotelgangen?
Ik dacht dat ik je 2 keer ontmoet had. Nou weet ik het ook niet meer.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wanneer was dat?
Zandvoort KSC meet 2013 of zo met oa Bossiequote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb Sjoef wel eens gemeet maar nooit op een 40+ meet
quote:
Dan was hij er niet in 2022 want toen was jij er wel. Toch?quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb Sjoef wel eens gemeet maar nooit op een 40+ meet
Ga je dubbel van ...quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je 2 keer ontmoet had. Nou weet ik het ook niet meer.dat krijg je ervan met al die wijn op een meet.
2022 de bar sluit om 20:00 meetquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan was hij er niet in 2022 want toen was jij er wel. Toch?
Bij mij zijn beide meets ook wat mistig. Mijn 2e was iig shii en deisy erbij, oh en eend en Koen ook. En nog meer maar dacht chufi ook, niet dus.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..], jij weet! Dus jij was daar ook, damn,, sorry maat.. die avond is wat mistig!
Shii en Deissy ? Hmmm dan was ik er ook ... denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij zijn beide meets ook wat mistig. Mijn 2e was iig shii en deisy erbij, oh en eend en Koen ook. En nog meer maar dacht chufi ook, niet dus.
Nee niet met chufi, want die heb ik nog niet gemeet helaas.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij zijn beide meets ook wat mistig. Mijn 2e was iig shii en deisy erbij, oh en eend en Koen ook. En nog meer maar dacht chufi ook, niet dus.
Dat zeker. Genoeg leuke fokkers ontmoet iig.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik het zo samen vat... zijn we een mooi clubje! Met een meer dan leuke momenten! Al dan niet tegelijk!
Hello Fokkers
Ik denk juist weer van niet, maar weet het niet meer zeker.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Shii en Deissy ? Hmmm dan was ik er ook ... denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |