Patti Smith niet kennen ?? Wat voor 40+ er ben je dan !!?quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is... maar ze is de tweelingbroer van die gitarist
Ja bij oma.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welke meet dan? Bij Oma?
Jong van geest!quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Patti Smith niet kennen ?? Wat voor 40+ er ben je dan !!?
she's a gonerquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
Nieuw deel gelukkig, ivm tt. En niet zo haten op Katy Perry GOA
De eerste meet bij Oma waar ik was, was ik de enige Manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Goed hčquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie nou zomaar een tpoic volgespamt?
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De eerste meet bij Oma waar ik was, was ik de enige Man
Dan was het jouw tweede meet bij oma. Ik weet zeker dat jij en Koen op mijn eerste meet waren bij oma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De eerste meet bij Oma waar ik was, was ik de enige Man
Bofferd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet zo goed zoeken hier, maar @Domnivoor kan het wel vinden denk ik... Iets met bloemetjesjurken topicquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:22 schreef Koen66 het volgende:
1e meet waar ik bij was bij oma kende ik nauwelijks iemand.
@:d. had ik al eens eerder gemeet
klpopquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan was het jouw tweede meet bij oma. Ik weet zeker dat jij en Koen op mijn eerste meet waren bij oma.
Dat mag. Niet klikken.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Zolang jullie er niet bij zetten welke video het is klik ik niet ..
Er waren ook geen vrouwen, hij was alleen.quote:
Domni was de eerste die ik destijds tegen kwamquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed zoeken hier, maar @:Domnivoor kan het wel vinden denk ik... Iets met bloemetjesjurken topic
quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren ook geen vrouwen, hij was alleen.
Ja !quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren ook geen vrouwen, hij was alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Geeft niets, ieder heeft recht op zijn eigen seksuele afwijkingquote:Op zaterdag 29 november 2025 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Domni was de eerste die ik destijds tegen kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |