Midden vijftig.quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe oud is rapper Rene? Schrok wel van hoe hij er uit ziet nu.
Veel van die acts hadden gehaaide mensen achter de schermen die het overgrote deel van het geld binnen haalden.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn hart brak wel een beetje toen hij zei 'the show must go on' hoor. Ik dacht eigenlijk wel dat ze die periode (de beginjaren ) flink wat geld verdiend hadden, maar blijkbaar niet genoeg dat ze konden stoppen?
Zie ook TV / [NPO3] 90s Dance, docuserie over vroegere eurohouse-artiesten.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:21 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik heb die docureeks over eurodance gekeken op npo vorig jaar en dit is een van de zeldzame acts die wel normaal met elkaar omging en gaat.
Volgens mij omschrijft zij hem altijd als een hele zachte, lieve man.quote:Op zaterdag 29 november 2025 09:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees veel dat het goed is dat ze stoppen, maar als ik hem zo zag denk ik niet dat het nog anders kon. Je ziet een uitgebluste man die zich jaren voor de volle 100 procent heeft gegeven voor zijn werk, om vervolgens compleet naar de klote te zijn. Zo zou het echt niet moeten zijn, ik vind dit echt ongelooflijk triest.
Ontzettend veel respect voor deze man.
Ja, hoe ze ook zijn hand vast hield, oef. Het moet niet makkelijk zijn, de hele situatie niet.quote:Op zaterdag 29 november 2025 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij omschrijft zij hem altijd als een hele zachte, lieve man.
Ze zijn allebei zo likeable.
Ik hoop Dreams dan. Hun grootste hit ook nog eensquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:24 schreef Eightyone het volgende:
Zit er een Top 2000-bonusje in, voor Never alone of Dreams?
(En ja, hij leeft nog, maar toch.)
Dit klinkt hopelijk viezer dan je het bedoelt. Met je ‘keurig’.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:32 schreef Eightyone het volgende:
Het nieuws is iig keurig voor de stemweek naar buiten gebracht.
Verder heeft Never alone m'n voorkeur.
Misschien stem ik er wel op, ik ben wel voor wat hollandse glorie in die lijstquote:Op zaterdag 29 november 2025 12:24 schreef Eightyone het volgende:
Zit er een Top 2000-bonusje in, voor Never alone of Dreams?
(En ja, hij leeft nog, maar toch.)
Inspiratie op eigen domein, met een waslijst aan ooit veel gedraaide titels op iig het bovenste deel van de pagina (dit is de kale versie, met niet al teveel extra tekst - maar je kunt er ook nog doorklikken naar een versie met verhaaltjes en klikbare files):quote:
Ik vind het lastig inschatten hoe grootquote:Op zaterdag 29 november 2025 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn hart brak wel een beetje toen hij zei 'the show must go on' hoor. Ik dacht eigenlijk wel dat ze die periode (de beginjaren ) flink wat geld verdiend hadden, maar blijkbaar niet genoeg dat ze konden stoppen?
Het werd niet serieus genomen door het volwassen clubpubliek. Maar ik denk dat ze iedere scholierendisco wel gezien zullen hebben.quote:Op zondag 30 november 2025 08:16 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik vind het lastig inschatten hoe groot
het schnabbelcircuit was voor hun in de periode van de jaren 90. Het uitgaanspubliek nam Eurodance nooit echt serieus en de populariteit nam al snel weer af, de 2e helft van de jaren 90.
In die subculturen van de jaren 90 was het zeker niet populair. Niet eens stiekem. Ze moesten het echt meer hebben van degenen die daar niet zo mee bezig waren.quote:Op zondag 30 november 2025 09:43 schreef Eightyone het volgende:
Op de middelbare school was er ook al een tweedeling.
Aan de ene kant had je de liefhebbers, die mainstream kanalen gebruikten voor hun muziekbeleving.
Aan de andere kant had je de mensen die juist als de dood waren met die muziek geassocieerd te worden: Alto's, skaters, en ook de gabbers --> de echte met Australians en alles erop en eraan, niet de mensen die naar happy hardcore luisterden.
Dat ze het stiekem opzetten als er niemand in de buurt was, sluit ik niet uit.
Bij sommigen uit dat circuit die (een bescheiden) miljonair werden, want die zaten er tussen, ging er zo veel geld in verkeerde zaken zitten dat het idd alsnog verdampte.quote:Op zondag 30 november 2025 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben genoeg verdiend met al die eindeloze discotheken. Maar niet genoeg voor een heel leven en als je dan een paar flinke aankopen doet terwijl je jaren niet zingt, dan is de rekening snel leeg. Ooit gaat het gewoon op.
Zingen als twintiger en daarna nooit meer wat doen, is natuurlijk een utopie. (Tenzij je een A artiest bent.)
Leuk dat DesRay wat gaat doen. Hopelijk wordt het een succes of gaat er een balletje naar weer iets anders rollen.
1 van de 2 (Martin Boer) is ook mixer en heeft de afgelopen jaren heel wat mixen uitgebracht (zoals Turn Up The Bass yearmix 1994)...nog steeds actief op radio 2, bij de soul night mix op zaterdagavondquote:Op zondag 30 november 2025 10:44 schreef StateOfMind het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
De 2 broers zelf.
De zangeressen en rappers (ze hebben er in de loop der tijd meerdere gehad) waren het gezicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |