Ik denk dat ze dan wel een uitzondering maken. Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt je kindje daar hongerig en koud te sterven jagen ze je weg.
Denk je niet aan die komeet? Was wel een ander jaar.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Er moet in 2030 ook iets gaan gebeuren maar ik weet niet wat.
Space Aids?quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Daar kunnen ze beter een open water wedstrijd in de zomer van gaan maken. Al is dat misschien veel te zwaar.quote:
Voor het zelfde geld is het over 4-5 jaar weer ijskoud. Niks zo veranderlijk als het klimaat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar kunnen ze beter een open water wedstrijd in de zomer van gaan maken. Al is dat misschien veel te zwaar.
Als we maar allemaal dood gaan dan is het prima.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Dan ben ik net even weg, zul je altijd zien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon een wereldwijde kernoorlog, gelukkig hebben we dan allemaal noodpakketten in huis
als je graag dood wil kan dat ook voor 2030quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als we maar allemaal dood gaan dan is het prima.
Goed plan!quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je graag dood wil kan dat ook voor 2030
Ik heb liever een semiautomatisch geweer dan een blikje erwtjes, wat flessen water en een zaklampje, wat jij?quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan ben ik net even weg, zul je altijd zien.
Die gingen toch al helemaal los toen het nieuws van dat boekje er aan kwam bekend werdquote:Op vrijdag 28 november 2025 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las er net even iets over op Facebook en zag dat alle wappies weer iets nieuws hadden om over te briesen
Heb van de week een nieuwe creditcard in gebruik genomen die houdbaar is tot 2030, misschien is dat het?quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Krijg je daar autisme van??quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gingen toch al helemaal los toen het nieuws van dat boekje er aan kwam bekend werd
"Zuh willuh ons bang make"quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Krijg je daar autisme van??
Wat doet die voor bijzonders dan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon preppen zoals de bange man Jeroen van Koningsbrugge.
Heeft een geheim huis ergens in Limburg met voedsel voor 35 jaar (tip van de maand) en een hoop survivalspullen.quote:
Maar als het mis gaat moet je dus zijn huis overnemen, veel makkelijker dan het allemaal zelf bij elkaar gaan moeten sprokkelenquote:Op vrijdag 28 november 2025 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft een geheim huis ergens in Limburg met voedsel voor 35 jaar (tip van de maand) en een hoop survivalspullen.
Hij draaide dit later terug, ook zijn wappiegebral over 9-11 maar daar trappen wij mooi niet in
Gerard Ekdom doet dat vast ook.quote:Op vrijdag 28 november 2025 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon preppen zoals de bange man Jeroen van Koningsbrugge.
Hek al.quote:Op vrijdag 28 november 2025 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb liever een semiautomatisch geweer dan een blikje erwtjes, wat flessen water en een zaklampje, wat jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |