Dan moet hij maar de premium services aanschaffen bij mij, dit is slechts een beperkte trialquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel opletten, straks haal ik hem nog in
je kann milchpacking halenquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel opletten, straks haal ik hem nog in
Heb je nog andere boodschappen nodig als hij toch naar de winkel gaat?quote:
quote:
Lijken ze op elkaar qua genre? Dan krijg je toch een soort placebo effectquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
You are one of God's mistakes
You crying tragic waste of skin [ afbeelding ]
En dan lees je op youtube dat Placebo in februari in Tampa speelt, maar dan blijkt het "Placebo Effect" te zijn; dat is een Duitse band en niet de Britse
Oei. Dat zou suf zijn als je naar een concert van de verkeerde band ging...quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:48 schreef devzero het volgende:
You are one of God's mistakes
You crying tragic waste of skin [ afbeelding ]
En dan lees je op youtube dat Placebo in februari in Tampa speelt, maar dan blijkt het "Placebo Effect" te zijn; dat is een Duitse band en niet de Britse
Wel met een bitter end...quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijken ze op elkaar qua genre? Dan krijg je toch een soort placebo effect
quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijken ze op elkaar qua genre? Dan krijg je toch een soort placebo effect
quote:Placebo are a British alternative rock band, formed in London in 1994
Die Duitsers zullen vast ook wel leuk zijn en een kaartje is maar iets van $30 (er spelen 3 bands totaal)quote:Placebo Effect is a German dark electro band formed in 1989
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |