Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Moet je sneller zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:33 schreef kree het volgende:
echt lol mag ik nou nooit eens nieuwe tt maken.
Dat het mag smaken...quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:35 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Naar een restaurant. Niet naar een fastfoodketenDon't follow me. I am lost too
.
Ja ze azen hier op een nieuw topic openen, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik had hele goeie, maargoed bewaar maar weer
Gewoon wat sneller zijn Kree
Maar mutske had ook laatste postWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha ja snel was ik al, maarja niet mili seconde eerder dus.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze azen hier op een nieuw topic openen, geen idee waarom.
Gewoon wat sneller zijn Kree
Maar mutske had ook laatste post
naja ga homeland verder kijken ff
Do what you love, love what you do!![]()
Wat maakt het ook uit het is maar een TT stelt toch niets voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen geen nieuwe TT en geen nieuw plaatje in de OPquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik gun het iedereen maar was sneller hihiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag niet klagenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Homijn, nog lekker gescoord vannacht?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
You are the bestquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het eten staat op.Don't follow me. I am lost too
.
O ja hij ook.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja Nee, ik bedoelde eigenlijk ook Homijn die mooi punten gepakt heeft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
Is het @Homijn toch nog gelukt om in de top 20 te komenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja Nee, ik bedoelde eigenlijk ook Homijn die mooi punten gepakt heeft.Maar voor hoelang.....
volg het op radio 49![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het @:homijn toch nog gelukt om in de top 20 te komenMaar voor hoelang.....
volg het op radio 49
.
Al geluncht?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb pas 2 uur geleden ontbetenquote:Vrije dag vandaag, dus 's ochtends beetje schoonmaken en vanmiddag waarschijnlijk ergens gaan wandelen.
![]()
Of met de fiets naar de kust, daar wat oesters eten met een biertje. En daarna (langzamer) terug naar huis![]()
![]()
Ontbijt is hier een uurtje of 10 terugquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb pas 2 uur geleden ontbetenVrije dag vandaag, dus 's ochtends beetje schoonmaken en vanmiddag waarschijnlijk ergens gaan wandelen.
.
Zelfgeraapte?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
Of met de fiets naar de kust, daar wat oesters eten met een biertje. En daarna (langzamer) terug naar huisUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wil winter.Don't follow me. I am lost too
.
OlaDon't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het @:homijn toch nog gelukt om in de top 20 te komenMaar voor hoelang.....
volg het op radio 49
Lack of common cents![]()
.
Handiger zou zijn om ze meteen neer te halen.Don't follow me. I am lost too
.
Moet je ze wel eerst detecterenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:24 schreef RedShoe het volgende:
Handiger zou zijn om ze meteen neer te halen.
Uw ADH vitamine Worst
Pief poef pafquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:24 schreef RedShoe het volgende:
Handiger zou zijn om ze meteen neer te halen.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Feit ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je ze wel eerst detecterenDon't follow me. I am lost too
.
Vanmiddag gewoon anderhalf uur gedut terwijl ik uur daarvoor een mok koffie op had
Uw ADH vitamine Worst
Hoe komt het dat jij altijd wil slapen en of moe bent? Heb je wel eens bloed latennptikken?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:45 schreef hemarookworst het volgende:
Vanmiddag gewoon anderhalf uur gedut terwijl ik uur daarvoor een mok koffie op hadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd die GG bolke hèWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat ik maar paar uurtjes slaap afgelopen nacht. Gewoon slaaptekortquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij altijd wil slapen en of moe bent? Heb je wel eens bloed latennptikken?Uw ADH vitamine Worst
Vervelend. Weet je ook hoe dat komt?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat ik maar paar uurtjes slaap afgelopen nacht. Gewoon slaaptekortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat ik geen zin heb om te slapen of te wakker ben in de nachtquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Weet je ook hoe dat komt?
al was het vandaag wel eerste keer dat ik dutje overdag heb gedaan deze weekUw ADH vitamine Worst
alleen op de een of ander manier is mijn ritme keihard verkloot laatste twee maanden, zelfde bedtijden als toen ik student was maar moet gewoon werken in de ochtendUw ADH vitamine Worst
Vervelend. Pas maar op dat je je dag en nacht ritme niet om zeep helptquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat ik geen zin heb om te slapen of te wakker ben in de nacht
al was het vandaag wel eerste keer dat ik dutje overdag heb gedaan deze weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ben je dan niet moe, na een dag werken en zo weinig slaap plus er vroeg uit?
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
dat issie alquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend. Pas maar op dat je je dag en nacht ritme niet om zeep helpt
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: