Genoeg mensen die m planten achteraf.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:10 schreef roos94 het volgende:
Mensen zetten dat ding eventjes in de woonkamer een week of 2 max 4, volledig gedecoreerd dat je amper nog boom ziet en dan wordt het weggeflikkerd dus waarom voeding
JE MAG OOK HELEMAAL NIKS MEERquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Genoeg mensen die m planten achteraf.
Zou ook verplicht moeten worden!
Wil je dit niet? Dan koop je maar een neppe ipv een boom jaren te laten groeien en dan kapot te laten gaan voor je kortstondig entertainment
Heb ik meerdere malen geprobeerd, maar zodra het weer weer warm wordt, geven ze de pijp aan Maarten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
In Nederland verkopen ze ze maar zelden met kluit, en als het wel zo is zijn ze toch zo toedeledokiequote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wil je dit niet? Dan koop je maar een neppe ipv een boom jaren te laten groeien en dan kapot te laten gaan voor je kortstondig entertainment
Roken is ongezondquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Heb ik meerdere malen geprobeerd, maar zodra het weer weer warm wordt, geven ze de pijp aan Maarten.
Om te voorkomen dat ze binnen die weken hun naalden laten vallen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:10 schreef roos94 het volgende:
Mensen zetten dat ding eventjes in de woonkamer een week of 2 max 4, volledig gedecoreerd dat je amper nog boom ziet en dan wordt het weggeflikkerd dus waarom voeding
Max 2-4 weken? Er zijn genoeg mensen die hem nu al hebben staan en dan tot minstens de eerste week van januari (6 januari) laten staan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:10 schreef roos94 het volgende:
Huilende kerstbomenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat ze binnen die weken hun naalden laten vallen.
Je hebt het tenminste geprobeerdquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Heb ik meerdere malen geprobeerd, maar zodra het weer weer warm wordt, geven ze de pijp aan Maarten.
Of je koopt geen kerstboom. Bevalt me prima.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Kwam omdat je geen kerstbomen voeding gebruikte.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:46 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat kan ookquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je koopt geen kerstboom. Bevalt me prima.
met voeding en vocht dan blijft ie langer groen en als je de boom daarna in de tuin wilt zetten of terug in het bos dan zal ie ( mits met kluit gekocht ) weer gaan groeienquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:10 schreef roos94 het volgende:
ja of je laat je vriendin in een veel te klein kerstpakje lopen met een paar kersttakken in dr haar, die paar dagenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je koopt geen kerstboom. Bevalt me prima.
Ouwe gek.quote:Op zondag 30 november 2025 12:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja of je laat je vriendin in een veel te klein kerstpakje lopen met een paar kersttakken in dr haar, die paar dagen
nou met een leuke kerstmuts op kan best leuk zijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |