Katholiek land. Dus jaquote:
Dan denk ik indd het laatste..quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daarom snap ik het ook niet dat ze dat in de winkel zeggen
Of het is wel eerder klaar maar het duurt langer omdat veel mensen vakantie hebben tussen kerst en oud en nieuw
Ja denk het ook eigenlijk welquote:
Preciesquote:
26 sec te laatquote:
Wtf iddquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:03 schreef RedShoe het volgende:
Holy shit hee
R&P / Euthanasie vanwege psychische problemen is voor zwakkelingen.
Ik ook niet op mijn laptop meer, op de oude wel op de nieuwe nietquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verdorie, zie geen secondes op mijn mobiel
Wat vervelend....quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verdorie, zie geen secondes op mijn mobiel
Glaasjequote:
Ook een beetje onzin om een gesloten topic hier te linkenquote:
thnx GGquote:
Straks stuiter je door de kamerquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Hier al aan koffie nr 5 van vandaag. Beetje veul.
Is dat verboden in onzin?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een beetje onzin om een gesloten topic hier te linken
5e maar?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Ja dat doe ik idd al een beetjequote:Op vrijdag 28 november 2025 16:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Straks stuiter je door de kamer
Zit jij op kantoor?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat doe ik idd al een beetjeOp kantoor
O dat valt mee denk dat ik er wel meer op hebquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Op vrijdag is het wel heerlijk rustig op kantoor.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zekers, lekker fijn de werkweek afsluiten met echt contact met collega's
Cafeïnevrijquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt mee denk dat ik er wel meer op heb
Deze vrouw.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat valt mee denk dat ik er wel meer op heb
quote:
Dat is sowieso een mafklapper die userquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:03 schreef RedShoe het volgende:
Holy shit hee
R&P / Euthanasie vanwege psychische problemen is voor zwakkelingen.
Ik bedoel op de site van fok.. omdat ik de mobiele website gebruikquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet op mijn laptop meer, op de oude wel op de nieuwe niet
Tsjaa, maar dit gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is sowieso een mafklapper die user
Nou nouquote:
Het is de waarheid.quote:
O oke, die kan ik dan wel zien maar onderin de tijd die de laptop aangeeft nietquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel op de site van fok.. omdat ik de mobiele website gebruik
Behquote:
Gewoon een ban gevenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa, maar dit gaat wel heel ver.
Daar ga ik helaas niet over.quote:
Hier zijn juist veel mensenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op vrijdag is het wel heerlijk rustig op kantoor.
Huh?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:22 schreef kree het volgende:
ik zit btw al half uur te luisteren naar ajaaaliukiaaalaha blabla.
Nee klopt, er was wel een tooltje voor. Maar ik weet niet meer watquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, die kan ik dan wel zien maar onderin de tijd die de laptop aangeeft niet
Maar dan nog.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is zo Dotteke lees zijn topics maar
Hee, bijzonder. Bij ons zijn de dinsdag en donderdagen het drukst.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier zijn juist veel mensenIs voor mij de enige dag dat ik op kantoor werk. Maar als mijn dochter naar de middelbare school gaat, dan ga ik ook weer de woensdag naar kantoor denk ik.
Ik had het op de andere laptop wel, op deze dan weer nietquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee klopt, er was wel een tooltje voor. Maar ik weet niet meer wat
liedjes ub Arabisch geen zorgen. het is min of meer het zelfde wat jullie luisteren. alleen in andere taal.quote:
* gebrokenglas bolkt tot op de secondequote:Op vrijdag 28 november 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het op de andere laptop wel, op deze dan weer niet
Niet dat het erg is gebruik het toch niet
Gelukkig leven we in een democratie waar je dat soort dingen mag uiten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja dat is wat ik van degene vind sorry
Dat heb ik wel gedaan, net één seconde voor de minuut was verstreken bolkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas bolkt tot op de seconde
Aardappelen met witlofquote:
Of je plaatst direct een bolk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan, net één seconde voor de minuut was verstreken bolkenDeden er in die tijd meer
Dat geloof ik meteen. Zijn volgens mij ook de dagen waarop altijd de meeste file staatquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee, bijzonder. Bij ons zijn de dinsdag en donderdagen het drukst.
Ik vond corona wat dat betreft een zegenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Zijn volgens mij ook de dagen waarop altijd de meeste file staatCorona heeft veel ellende bezorgd, maar is wel een zege met dat thuiswerken.
Kan ook, maar het mooiste was toen tot op 1 sec voor de minuut te bolkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of je plaatst direct een bolk.
Toe maarquote:
Zeker weten, heerlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Zijn volgens mij ook de dagen waarop altijd de meeste file staatCorona heeft veel ellende bezorgd, maar is wel een zege met dat thuiswerken.
Gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |