Valt tegen idd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Buiten, grauwe trieste bende.
O ja er is niet veel aan. Ik moet boodschappen doen maar het trekt echt niet om naar buiten te gaanquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Buiten, grauwe trieste bende.
Hey Amyquote:
Ja ik moet straks ook nog.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja er is niet veel aan. Ik moet boodschappen doen maar het trekt echt niet om naar buiten te gaan
Thanxquote:
Weet nog niet wat ik wil eten.quote:
Vanavond eet ik tosti's, kan ook prima een keertjequote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet nog niet wat ik wil eten.
Voor het weekend hoef ik niet veel te halen. Henk komt niet die is ziek. dus dan kook ik makkelijk of niet er ligt nog genoeg in de vriezer
Nee, 750E nu, over 4,5 uur laatste xan (hopelijk geen OD dan)quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben je al stacked voor morgen?
Partyhardquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, 750E nu, over 4,5 uur laatste xan (hopelijk geen OD dan)
Morgenavond feestje, dus kan sowieso niet aansluiten bij de start
Primaquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, 750E nu, over 4,5 uur laatste xan (hopelijk geen OD dan)
Morgenavond feestje, dus kan sowieso niet aansluiten bij de start
O dat is ook lekker, kan ik ook wel doen, lekker met tomaat er tussen en dan een gebakken eitje er boven opquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vanavond eet ik tosti's, kan ook prima een keertje
quote:
Jah, maar denk dat ik rond 1 uur wel thuis ben, dus misschien dat ik dan nog even aanhaakquote:
voor sommigen is een spelletje hun levenquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Het echte leven is toch belangrijker dan een spelletje
Dit winnen we toch wel. Heb er al 10 gesloopt een paar dagen terug. Ging makkelijk.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, maar denk dat ik rond 1 uur wel thuis ben, dus misschien dat ik dan nog even aanhaak
Hey Hemaquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor sommigen is een spelletje hun leven
mijn contract is 40 uur en hoewel jullie denken zit hier elke dag, dat is neit zo eigenlijk ;pquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan jij nu 40 uur werken als je een dag in de week hier zit?
Of moet je dan het weekend werken?
Haha jah, maar moet hits maken om geld te krijgen. En 3 chains van 1000 is ook nog best een uitdagingquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dit winnen we toch wel. Heb er al 10 gesloopt een paar dagen terug. Ging makkelijk.
Is dat het plan? 3 chains van 1000? Damn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha jah, maar moet hits maken om geld te krijgen. En 3 chains van 1000 is ook nog best een uitdaging
Nee dat zeg ik niet, ik zie jou vaak wel één dag in de week hier. Maar je hebt ook je weekend diensten natuurlijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:06 schreef kree het volgende:
[..]
mijn contract is 40 uur en hoewel jullie denken zit hier elke dag, dat is neit zo eigenlijk ;p
Zo is datquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Het echte leven is toch belangrijker dan een spelletje
storingsdiensten ook idd. maar goed ik moet zeggen soms maak ik het te laat met jullie kletsen ook en ga ik te laat slapen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, ik zie jou vaak wel één dag in de week hier. Maar je hebt ook je weekend diensten natuurlijk
Heb je nog wel geslapen vannacht?quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
storingsdiensten ook idd. maar goed ik moet zeggen soms maak ik het te laat met jullie kletsen ook en ga ik te laat slapen.
maarja nog steeds is het 40 uur contract.
Vragen staat vrij.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:09 schreef kree het volgende:
maar wil naar 36 dus. ga het vragen volgende week.
Hoe lang duurt het genereren?quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef Wrapster het volgende:
Appeltje voor de dorst? Of toch kiwi?
[ afbeelding ]
Gaan ze vast mee akkoord.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
juist dacht ik ook. en heb wel goeie positie,
15 minuten ongeveer.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het genereren?
optimistquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:11 schreef kree het volgende:
weet je jongens ik heb wel een voordeel AI kan mijn werk niet vervangen voorlopig de komende 20 jaar.
Klopt nooit wat van.quote:
waarheid, en ben al dood of met pensioen als het al kan, maarjha zie een robot nog ff niet over buizen klauteren of juiste draden vinden in een schakelkast enzo. niet in mij lifttime. thanks god.quote:
Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijnquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
waarheid, en ben al dood of met pensioen als het al kan, maarjha zie een robot nog ff niet over buizen klauteren of juiste draden vinden in een schakelkast enzo. niet in mij lifttime. thanks god.
hmmms denk je? ik zie het namelijk niet gebeuren zelfs niet hoewel i9k zo wel zie hoe snel het gaat.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn
Het is niet anders.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
komt omdat je ik word met dt schrijft
Dan heb je robotsquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms denk je? ik zie het namelijk niet gebeuren zelfs niet hoewel i9k zo wel zie hoe snel het gaat.
Ik zie niemand put in klimmen ladder en over paar buizen MCC kast vinden die open halen en het juiste weg of uit halen?
Echt gozer, no fucking way is dat er. helaas zijn jullie allemaal afhankelijk van tecchneuten die het wel weten en hands on...... ik zie mijn salaris wel stijgen en dik ook.
geef het nog eens 5-10 jaarquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms denk je? ik zie het namelijk niet gebeuren zelfs niet hoewel i9k zo wel zie hoe snel het gaat.
Ik zie niemand put in klimmen ladder en over paar buizen MCC kast vinden die open halen en het juiste weg of uit halen?
Echt gozer, no fucking way is dat er. helaas zijn jullie allemaal afhankelijk van tecchneuten die het wel weten en hands on...... ik zie mijn salaris wel stijgen en dik ook.
haha ja succes met dat wat ik doe soms, no way dat een robot dat lukt.quote:
Klopt, had ik zelf ook niet verwacht. Doe het op 2 RTX 4500 Ada (24 GB) kaarten welke ik recent heb geplaatst.quote:
denk wel dat het komt en dat is helemaal einde der tijden, maar denk ik zing mijn tijd wel uit.quote:
Oeh leuke kaartjesquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:17 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, had ik zelf ook niet verwacht. Doe het op 2 RTX 4500 Ada (24 GB) kaarten welke ik recent heb geplaatst.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja succes met dat wat ik doe soms, no way dat een robot dat lukt.
ey Wrappiequote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef Wrapster het volgende:
Appeltje voor de dorst? Of toch kiwi?
[ afbeelding ]
Missquote:
Ditquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
We gaan het zien.
AI is in een stroomversnelling. Gaat steeds harder, steeds sneller.
simpel iets dus, ik zie een robot nog niet aan draadjes pulken in een kast met 1000000 enzo en waar ze heen gaan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Riool schoonmakers doen al met een camera door de riool
Bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:17 schreef hemarookworst het volgende:
Riool schoonmakers doen al met een camera door de riool
Het leger gebruikt al robots om bommen onschadelijk te maken.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
simpel iets dus, ik zie een robot nog niet aan draadjes pulken in een kast met 1000000 enzo en waar ze heen gaan?
niet in mijn tijd dit. en opzich niet tegen vooruitgang, maarja kantoorpersoneel gaat eerst.
Dat. Wat je zegt dat het vaak niet klopt is op dit moment zeker aan de orde, zitten altijd wel foutjes in waardoor je kunt zien dat het met AI is gemaakt. Maar het feit dat ik thuis filmpjes kan genereren die er behoorlijk realistisch uitzien zegt genoeg.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
We gaan het zien.
AI is in een stroomversnelling. Gaat steeds harder, steeds sneller.
lol nou als dat met AI gaat dan mag je me ff filmpje doen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het leger gebruikt al robots om bommen onschadelijk te maken.
Misschien later wel met robots die je op afstand bestuurt, AI gaat niet altijd om al het werk vervangen he. AI kan bij scans bij scans ook beter kanker detecteren. Betekent niet dat dokters overbodig wordenquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:19 schreef kree het volgende:
[..]
simpel iets dus, ik zie een robot nog niet aan draadjes pulken in een kast met 1000000 enzo en waar ze heen gaan?
niet in mijn tijd dit. en opzich niet tegen vooruitgang, maarja kantoorpersoneel gaat eerst.
Ja en dan mogen we filosofisch nog bepalen of een neuraal netwerk dat de hersenen nabootst wellicht dan toch een vorm van zelfbewustzijn kan hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat. Wat je zegt dat het vaak niet klopt is op dit moment zeker aan de orde, zitten altijd wel foutjes in waardoor je kunt zien dat het met AI is gemaakt. Maar het feit dat ik thuis filmpjes kan genereren die er behoorlijk realistisch uitzien zegt genoeg.
Het wordt helaas ook gebruikt door criminelen...quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat. Wat je zegt dat het vaak niet klopt is op dit moment zeker aan de orde, zitten altijd wel foutjes in waardoor je kunt zien dat het met AI is gemaakt. Maar het feit dat ik thuis filmpjes kan genereren die er behoorlijk realistisch uitzien zegt genoeg.
is wel want ook droes gaan door leidingen, dus al dingen vervangen. maar het hele praktische. sorry dat ik het zeg,. ik zie het voorlopig niet gebeuren.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien later wel met robots die je op afstand bestuurt, AI gaat niet altijd om al het werk vervangen he. AI kan bij scans bij scans ook beter kanker detecteren. Betekent niet dat dokters overbodig worden
Maar oke, jouw baan blijft.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:24 schreef kree het volgende:
ik denk dat ik vrij zeker kan zijn van mijn baan voor mijn leeftijd die ik nog heb over dus. lol
Ik geloof daar op dit moment nog niet zo in gezien we imo de rekenkracht nog niet hebben. Maar wie weet in de toekomst, het zijn lastige kwesties.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en dan mogen we filosofisch nog bepalen of een neuraal netwerk dat de hersenen nabootst wellicht dan toch een vorm van zelfbewustzijn kan hebben
Heb ik ook nog nooit gehad. Lijkt mij ook wel lekker. Geniet ervan!quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:10 schreef RedShoe het volgende:
Wel lekker. Hele maand gewoon vrij![]()
Nog nooit gehad.
Weleens door ziekte, maar dan ben je beperkt...
Klopt, het heeft zeker een duistere kant en dat is jammer want je kunt er echt leuke dingen mee als je beetje goed bent in het schrijven van prompts.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het wordt helaas ook gebruikt door criminelen...
Het is niet te beantwoorden.quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik geloof daar op dit moment nog niet zo in gezien we imo de rekenkracht nog niet hebben. Maar wie weet in de toekomst, het zijn lastige kwesties.
Heb je Cursor al eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 28 november 2025 12:28 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Klopt, het heeft zeker een duistere kant en dat is jammer want je kunt er echt leuke dingen mee als je beetje goed bent in het schrijven van prompts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |