abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220221595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:46 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
_O-

Herhaal alle fake news maar...
Straks ga je nog geloven dat men in NL ook no go zones heeft en politici in de brand steekt.

Bekijk deze YouTube-video
Fake news?
Ze hebben zelfs een eigen website.
https://www.shariacouncil.org.uk/about-us/
pi_220221602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:43 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Man, ik herhaal het nog eens: Je bent gek...

Ten eerste: Nederland is geen islamitisch land. Maar er wonen mensen van allerlei pluimages in Nederland. Geen wonder dat men overal aandacht voor heeft.
Nederland was ook ooit geen christelijk land. Dus als je dan eerlijk zou moeten zijn moet je kerken, synogoges en moskeeen dan maar verbieden...
En men schenkt geen aandacht aan de islam, maar aan de moslims.. Dat is juist erg goed..

En mensen die denken dat wij het MO niet kapot hebben gemaakt zijn te gek om energie aan te besteden. Alleen al in de vorige eeuw heeft GB zich op een slechte manier bemoeid met het MO. Waaronder het geven van hele delen van Palestina aan de Zionisten.. Door de Balfour verklaring.
En Irak, Afghanistan, Syrie. Allemaal kapot gemaakt door onze bemoeienis..

Maar goed, ontken het maar..

Feitelijk ben jij mijn energie niet waard. En ik snap niet dat een figuur zoals jij nog zolang op fok mag blijven. En zelfs beschermd word door mods.
Nee hoor, Nederland is een Joods-Christelijk land. Geen Islamitisch land.

En discussies over Palestina (een land dat nog nooit heeft bestaan) horen niet in dit topic.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220221661
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Nederland is een Joods-Christelijk land. Geen Islamitisch land.

En discussies over Palestina (een land dat nog nooit heeft bestaan) horen niet in dit topic.
Palestina is deel van het MO. En jij beweerde dat de landen in het MO hun chaos aan zichzelf te danken hadden, dankzij de islam... En dat is gewoon onzin..

Palestina bestond al langer dan het oude Israel, you idiot.. Het gedeelte waar het oude Israelische land ooit was (dus niet het israel van 1948) heette Palestina.. Mensen die dit niet weten, weten erg weinig...

En ja, dan kan je beter zwijgen zoals ik al vaker tegen jou gezegd hebt. Je hebt geen idee en roept enkel dingen.

Edit:

o ja, Nederland als een joods-christelijk land _O-

De christenen roeiden de joden uit, als ze zich niet wilden bekeren tot christendom. Er is niks joods-christelijks..

Jodendom en islam hebben meer gemeen dan christendom..

Ik denk dat de kwade god van het OT dezelfde is als de islamitische god.
Vandaar ook dat veel gebruiken tussen Joden en Moslims dezelfde zijn.
pi_220221779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Palestina is deel van het MO. En jij beweerde dat de landen in het MO hun chaos aan zichzelf te danken hadden, dankzij de islam... En dat is gewoon onzin..

Palestina bestond al langer dan het oude Israel, you idiot.. Het gedeelte waar het oude Israelische land ooit was (dus niet het israel van 1948) heette Palestina.. Mensen die dit niet weten, weten erg weinig...
Nee hoor, Palestina heeft als land helemaal nooit bestaan. Dit gebied werd voordat Israël bestond bestuurd door de Britten en daarvoor door de Ottomanen. En de term 'Palestina' stamt af van de naam 'Syria Palaestina', de naam die de Romeinen aan dit gebied gaven na de Joods-Romeinse oorlogen, daarvoor heette het Judea.

Het heeft er alle indruk van dat je volledig in allerlei geschiedvervalsing bent getrapt ten aanzien van dit conflict.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:00 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
De christenen roeiden de joden uit, als ze zich niet wilden bekeren tot christendom. Er is niks joods-christelijks..

Jodendom en islam hebben meer gemeen dan christendom..

Ik denk dat de kwade god van het OT dezelfde is als de islamitische god.
Vandaar ook dat veel gebruiken tussen Joden en Moslims dezelfde zijn.
Hoe kom je erbij? Nederland was juist een land waar Joden hun toevlucht zochten toen men werd vervolgd in andere landen.

En aangezien het Christendom voortkomt uit het Jodendom en in de Islamitische religieuze teksten letterlijk verzen staan over hoe moslims bij het einde der tijden, Joden massaal moeten afslachten, kunnen we rustig stellen dat er veel meer connectie is tussen het Christendom en het Jodendom dan tussen het Jodendom en de Islam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220221857
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, Palestina heeft als land helemaal nooit bestaan. Dit gebied werd voordat Israël bestond bestuurd door de Britten en daarvoor door de Ottomanen. En de term 'Palestina' stamt af van de naam 'Syria Palaestina', de naam die de Romeinen aan dit gebied gaven na de Joods-Romeinse oorlogen, daarvoor heette het Judea.

Het heeft er alle indruk van dat je volledig in allerlei geschiedvervalsing bent getrapt ten aanzien van dit conflict.
Ach kereltje toch..

ik heb het over het OUDE Israel, en jij begint over de Ottomanen en de Britten?

Dat laat voor mij al zien dat je van discussie voeren weinig kaas hebt gegeten. Dus doei je met ideeen..
Tevens heb ik zelfs christelijke boeken over dit onderwerp gelezen waar de schrijvers erkennen dat Palestina al bestond VOOR het oude Israel bestond.. En dat het niet een verzinsel is van de Romeinen na de Joods-Romeinse oorlogen...
Wat je daar overigens maar mee bedoelt. Want joods-romeinse oorlogen hebben nooit bestaan. Er bestonden wel altijd kleine groepjes Israelieten die verzet pleegden tegen de Romeinen. Maar een oorlog kan je dat niet noemen.

quote:
Hoe kom je erbij? Nederland was juist een land waar Joden hun toevlucht zochten toen men werd vervolgd in andere landen.

En aangezien het Christendom voortkomt uit het Jodendom en in de Islamitische religieuze teksten letterlijk verzen staan over hoe moslims bij het einde der tijden, Joden massaal moeten afslachten, kunnen we rustig stellen dat er veel meer connectie is tussen het Christendom en het Jodendom dan tussen het Jodendom en de Islam.
Kerel, ik heb het over Joods-christelijik.. Dat is wel zo voorbij het alles dat het gewoon lachwekkend is..

Wist je dat de kruisvaarders voordat ze Jeruzalem gingen veroveren op de "heidenen" nog even Joden gingen opzoeken om hen te bekeren, en dat toen ze niet bekeerd konden worden hen massaal afslachten?
Dit gebeurde massaal in Europa..

Want daar hebben ze het antisemitisme wel erg overdreven, met als extreem geval de holocaust..

En Nederland is niet gekomen vanuit christendom/jodendom. Het was eerst "heidens" en toen bekeerd tot christendom. Maar pas tot rijkdom gekomen na de scheiding tussen kerk en staat.

De joodse oorlogsgod lijkt meer op Allah dan op de God van Jezus met vergeving etc...

Als je dat niet doorhebt dan heb je niks door (ik blijf me herhalen, maar kan nog beter tegen de klaagmuur praten ben ik bang)..
  zaterdag 28 februari 2026 @ 21:15:30 #106
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220223619
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:28 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Ach kereltje toch..

ik heb het over het OUDE Israel, en jij begint over de Ottomanen en de Britten?

Dat laat voor mij al zien dat je van discussie voeren weinig kaas hebt gegeten. Dus doei je met ideeen..
Tevens heb ik zelfs christelijke boeken over dit onderwerp gelezen waar de schrijvers erkennen dat Palestina al bestond VOOR het oude Israel bestond.. En dat het niet een verzinsel is van de Romeinen na de Joods-Romeinse oorlogen...
Wat je daar overigens maar mee bedoelt. Want joods-romeinse oorlogen hebben nooit bestaan. Er bestonden wel altijd kleine groepjes Israelieten die verzet pleegden tegen de Romeinen. Maar een oorlog kan je dat niet noemen.
[..]
Kerel, ik heb het over Joods-christelijik.. Dat is wel zo voorbij het alles dat het gewoon lachwekkend is..

Wist je dat de kruisvaarders voordat ze Jeruzalem gingen veroveren op de "heidenen" nog even Joden gingen opzoeken om hen te bekeren, en dat toen ze niet bekeerd konden worden hen massaal afslachten?
Dit gebeurde massaal in Europa..

Want daar hebben ze het antisemitisme wel erg overdreven, met als extreem geval de holocaust..

En Nederland is niet gekomen vanuit christendom/jodendom. Het was eerst "heidens" en toen bekeerd tot christendom. Maar pas tot rijkdom gekomen na de scheiding tussen kerk en staat.

De joodse oorlogsgod lijkt meer op Allah dan op de God van Jezus met vergeving etc...

Als je dat niet doorhebt dan heb je niks door (ik blijf me herhalen, maar kan nog beter tegen de klaagmuur praten ben ik bang)..
Lekker on topic met dat geblaat. En dan nog zo'n hautaine houding aannemen met je kereltje dit en je kereltje dat .......
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')