De casting is gewoon helemaal bagger.quote:Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet niet of ik nog voor de volgende afleveringen ga zitten. Zoals ik na de vorige aflevering al vermoede gaat het vervelen. Het is me te veel van hetzelfde, weinig echte twists en het bleek ook niet veel uit te maken of Tatum of Anke uiteindelijk dat spel zou winnen, ze gingen toch beiden naar die doos.
Ja vervelende engnek.quote:Op maandag 26 januari 2026 23:03 schreef MeloD het volgende:
Blij dat Murad eruit is, wat een hypocriete man is dat zeg.
Ik heb het idee dat Kira er helemaal niets van begrijpt.quote:Op zondag 25 januari 2026 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
Die actie van Kira snap ik niet, wat wilde ze er nou eigenlijk mee bereiken? Ze heeft zichzelf er wel een target mee gemaakt, tenzij ze het kan verkopen als een manier om Murad eruit te werken. Indirect is dat wel het gevolg ervan geweest, maar het lijkt me sterk dat ze dat overtuigend kan brengen.
Ja dat wel, het eind was niet zo bijzonder Viel mij ook tegen eerlijk gezegdquote:Op zondag 22 februari 2026 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
Als je vervloekt bent, toch weer terugkomt, Devran, (door een of ander iets in het spel) en dan uiteindelijk het eind van het spel grotendeels mag bepalen ....nee het eind vond ik slecht.
Mandy Woelkensquote:Op maandag 23 februari 2026 02:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het nadat Michiel Vos vertrok niet meer gevolgd. Vond de deelnemers verder niet meer boeiend genoeg om verder te kijken. Wie heeft er gewonnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |