abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219873719
Ik weet niet of ik nog voor de volgende afleveringen ga zitten. Zoals ik na de vorige aflevering al vermoede gaat het vervelen. Het is me te veel van hetzelfde, weinig echte twists en het bleek ook niet veel uit te maken of Tatum of Anke uiteindelijk dat spel zou winnen, ze gingen toch beiden naar die doos.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219874041
Het ziet er heel mooi uit, maar ik denk dat De Verraders toch een langer leven beschoren is dan dit.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! maandag 19 januari 2026 @ 21:06:48 #53
367000 roos94
pi_219879720
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 10:28 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weet niet of ik nog voor de volgende afleveringen ga zitten. Zoals ik na de vorige aflevering al vermoede gaat het vervelen. Het is me te veel van hetzelfde, weinig echte twists en het bleek ook niet veel uit te maken of Tatum of Anke uiteindelijk dat spel zou winnen, ze gingen toch beiden naar die doos.
De casting is gewoon helemaal bagger.
pi_219882094
En ik ben eigenlijk bang dat mocht er een nieuw seizoen komen het ook niet veel beter gaat worden. Je zag nu Michiel Vos er bij en nog wat andere zoals Tanja Jess die niet zo snel in andere soortgelijke shows mee ziet doen, maar uiteindelijk vervallen ze toch weer in dezelfde lui die al die shows al eens hebben doorlopen, zoals De Verraders, Expeditie Robinson etc.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')