Kapsters schakelen op die manier hun concurrentie uit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:56 schreef kwiwi het volgende:
Alleen bij z'n vrouwelijke side-kick, maar vrouwen hebben m'n haar werkelijk nog nooit geknipt zoals ik wil
Ik ben benieuwd of ze snappen wat het tafeltje-vol-concept en de blauwe doos zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
ik moet mijn cv updaten![]()
Die hebben ze nodig voor mijn business visa
Gewoon stoppen met werken en bier gaan drinken en vrouwenvagijnen kopen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:14 schreef Karzai het volgende:
Waarschijnlijk een of ander financieel trucje, Ik heb de hypotheek destijds door de buurman van wie ik het gekocht had laten afsluiten en die had een administratiekantoortje waar hij financiele zaken regelde.
Ik ben benieuwd of Melania uiteindelijk ook nog wordt gedeporteerd.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Trump gaat alle kutmensen terugsturen naar hun eigen poepland.
HAPPY THANKSGIVING, except those that hate, steal, murder, and destroy everything that America stands for.
Hier moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kapsters schakelen op die manier hun concurrentie uit.
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
vanaf 1 december probeer ik dat nummer te vermijden.
snappen jullie hier zelfs niet eensquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze snappen wat het tafeltje-vol-concept en de blauwe doos zijn.
Uit Stralingquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Melania uiteindelijk ook nog wordt gedeporteerd.
Heeft Slovenië mooi uithangbord.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een keer gelezen had dat er onderzoek naar was gedaan en dat kapsters onbewust inderdaad het haar van vrouwen die ze als concurrent ervaren te kort knippen. Maar het kan ook dat jij dat had verzonnen.quote:
lijkt alsof je in Duckstad woontquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit Straling
Kweklaan 666
5280 BB 's-Hertogenbosch
Ik begrijp dit volkomen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een keer gelezen had dat er onderzoek naar was gedaan en dat kapsters onbewust inderdaad het haar van vrouwen die ze als concurrent ervaren te kort knippen. Maar het kan ook dat jij dat had verzonnen.
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt alsof je in Duckstad woont
Nee, dat kan ook niet, maar we weten wel dat het zeer complexe banen waren.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snappen jullie hier zelfs niet eens
Denk dat ze Ivana wel nog opgraven als ze de golfbaan moeten verbouwen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien stapt ze over op Poetin?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft Slovenië mooi uithangbord.
Of zou ze lekker gaan chillen in Monaco?
Zou Putins huidige vriendin/vrouw leuk vinden.quote:
Naar welke lijst luister je?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
En het enige lied van Adele dat ik gedoog.
Laatste dag, niets dan goede nummers
*ziet K3 10 nummers verderop*
Eh, bijna.
Skyfall is goed.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
En het enige lied van Adele dat ik gedoog.
Laatste dag, niets dan goede nummers
*ziet K3 10 nummers verderop*
Eh, bijna.
Meh lied van haar. Er zijn tig betere nummers van Adele.quote:
Nee normaal kan ik dezelfde of volgende dag nog terecht, dus bel niet zo lang van tevorenquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben ze je niet netjes ingeplanned?
Q top 1500quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Naar welke lijst luister je?
Ik luister naar de top90's lijst van radio Veronica, dan krijg ik wham niet eens mee.
Ja dat idee heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Kapsters schakelen op die manier hun concurrentie uit.
ah, dat verklaart een hoop.quote:
Hmmquote:Op vrijdag 28 november 2025 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee normaal kan ik dezelfde of volgende dag nog terecht, dus bel niet zo lang van tevoren
quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah, dat verklaart een hoop.
Het zwembad waar ik zwem heeft die zender altijd op staan, maar vanwege de wond die nog niet dicht is, heb ik mijn zwemabo opgezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |