mwa - hij is best ok met het stoppen van ballen, het is alles aan de bal waar hij echt kut in is.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
BREAKING: Wellenreuhter stopt een bal.
De bijdrage van Hake is ook nogal vaag.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uit de ongeschikte buitenspelerstombola komt ditmaal Diarra rollen.
Je kunt mij niet wijsmaken dat Van Persie weet wat hij doet.
Wie zou jij inzetten?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Persie die met pek en veren uit Heerenveen is weggejaagd is niet klaar voor Feyenoord?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit keer op linksback, waar hij zo mogelijk nog zwakker isquote:Op donderdag 27 november 2025 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus we gaan nog even door met Lotomba
Oké
Van Persie heeft die troep toch niet aangekocht?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan toch eerder Sliti, die heeft nog enig ritme. Diarra heeft sinds halverwege september niet meer gespeeld.quote:
Jij kijkt een andere wedstrijd merk ik. No way dat dit Feyenoord ook maar iets verdiend 😂. Gaat nog een heeeeeel lang seizoen wordenquote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou echt schandalig zijn als jullie de tussenronde niet halen
Jij bent echt zo’n voorspelbare mongool.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:06 schreef Elan het volgende:
Van Persie rot alsjeblieft op. Op deze manier ga je ook echt geen tweede worden.
Nee, maar waarom is Diarra nu ineens weer goed genoeg na dik twee maanden op de bank?quote:Op donderdag 27 november 2025 20:06 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Van Persie heeft die troep toch niet aangekocht?
Jij praat alles maar goed omdat hij een clubicoon is.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij bent echt zo’n voorspelbare mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |