En e50,- per maand ofso.quote:Op maandag 1 december 2025 12:53 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook nog wel vaag herinneren.
Eredivisie was op Filmnet/Canal+ waar je een decoder voor moest aansluiten en streamingdiensten bestonden nog niet.
Dus was er nog veel op het open net te zien.
Dude. Wil je iedereen depressief 2026 in helpen?quote:Op maandag 1 december 2025 14:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien kunnen ze ipv het vuurwerkmoment tijdens de jaarwisseling gewoon een jaaroverzicht van Ajax uitzenden?
Was dat zo duur ja?quote:Op maandag 1 december 2025 14:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En e50,- per maand ofso.
Gelukkig was er in die tijd bij mij in de buurt een Ajax-cafe die iedere pot uitzond, want niemand had dat thuis. Bij uitwedstrijden was dit afgeladen vol in die periode.
Mooie tijden.
Tot Eredivisie-live kwam en het bereikbaar ging maken voor iedereen. Toen kwamen mensen alleen bij de grote wedstrijden wegens de gezelligheid.
Kan het nergens vinden, maar in mijn herinnering was het echt absurd duur ja, voor je eigen. Cafe's konden het wel natuurlijk, want die kregen het in veelvoud in biergeld terug.quote:Op maandag 1 december 2025 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Was dat zo duur ja?
Viel me ook op dat ondanks dat mijn ouders beiden werkten en Europese wedstrijden keken wij thuis nooit Canal + hadden en ook niemand kenden die het hadden. Terwijl tegenwoordig iedereen en zijn moeder wel ESPN heeft.
Ik kende ook niemand die het had. Je had toen wel nog Engels Italiaans en vgm Spaans voetbal bij de NOS en later bij RTL. De samenvattingen althans. Voor de rest moest je het doen met duistere beelden van SOCHAUX tegen BASTIA bij eurogoals.quote:Op maandag 1 december 2025 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Was dat zo duur ja?
Viel me ook op dat ondanks dat mijn ouders beiden werkten en Europese wedstrijden keken wij thuis nooit Canal + hadden en ook niemand kenden die het hadden. Terwijl tegenwoordig iedereen en zijn moeder wel ESPN heeft.
Hahaha hoe kom je eropquote:Op zondag 14 december 2025 14:20 schreef Zipportal het volgende:
Van Hotdog
Babyhoofd
Broodje kroket
Marcel act
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |