O ik ben dan altijd nieuwsgierig en wil gelijk proevenquote:Op donderdag 27 november 2025 17:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, ga ze morgen wel even proeven
Ikke dan weer nietquote:Op donderdag 27 november 2025 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik ben dan altijd nieuwsgierig en wil gelijk proeven![]()
Dat zou het eerste geweest zijn wat ik gedaan zou hebben
Dat blijktquote:
Zat er wel een bessensmaak aan?quote:Op donderdag 27 november 2025 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
ik had vorig jaar wel de rode kiwi's gegeten, ja is beetje anders van smaak maar ook niet bijzonder
ja wel een beetje rode vruchten smaak, net als dat bloedsinaasappel dat ook heeftquote:
ze maken ook geen geluidquote:Op donderdag 27 november 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
Ik had er echt nog nooit van gehoord
Die vond ik altijd lekker. Net als rode grapefruitquote:Op donderdag 27 november 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja wel een beetje rode vruchten smaak, net als dat bloedsinaasappel dat ook heeft
Garpjurkquote:Op donderdag 27 november 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze maken ook geen geluid
maar ik zag ze vorig jaar ook voor het eerst
Zoveel kleuren. Ken alleen de groene en de gelequote:
Die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 27 november 2025 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja wel een beetje rode vruchten smaak, net als dat bloedsinaasappel dat ook heeft
is met ai gemaakt maar niet verder vertellen hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel kleuren. Ken alleen de groene en de gele
quote:Op donderdag 27 november 2025 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is met ai gemaakt maar niet verder vertellen hoor
Ik een tijd terug nog, nu niet meer te koop volgens mijquote:Op donderdag 27 november 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
Heb al lang geen bloedsinaasappel meer gegeten
Zo best veel dus.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dit is wel echt, er bestaan veel kiwisoorten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have a therapist, her name is music. ♪
heb ook een motorolaquote:Op donderdag 27 november 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
De boel loopt vast op de iPhone dan maar op de Motorola
Ik kan er niet mee overweg. Ben iPhone gewend. Ik heb de edge 50 pro. Of zoietsquote:
motorhaube is motorkap, maar wat motorhauberola is?quote:
Puzzelen met Marioquote:Op donderdag 27 november 2025 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
motorhaube is motorkap, maar wat motorhauberola is?
Ach jee. Hopelijk heeft ze geen verkeerde dingen gezien van je 🫢quote:Op donderdag 27 november 2025 18:20 schreef mario390 het volgende:
mutti heeft in mijn kamer als ik gistern niet thuis was avond
somiges in mijn kamer verandert en fout gescheven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |