nee jij hebt het over een andere behandelingquote:
Goede keuzequote:Op donderdag 27 november 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij hebt het over een andere behandeling
aan mijn lijf geen polonaise
of botox
of fillers
Goed verborgen lachquote:Op donderdag 27 november 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Collega en enkele mensen van een klant. Geen idee ik speel ook graag poker, dus het was denk/hoop ik een sneaky lach
ik doelde op een elitaire haar behandelingquote:Op donderdag 27 november 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij hebt het over een andere behandeling
aan mijn lijf geen polonaise
of botox
of fillers
was da dan?quote:Op donderdag 27 november 2025 16:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik doelde op een elitaire haar behandeling![]()
![]()
zo lachte ik vroeger ookquote:Op donderdag 27 november 2025 16:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goed verborgen lach![]()
[ afbeelding ]
braddie is afgevallen?quote:
de koningin der doxing is het jaquote:
verbaasd me niks dat Braddie een limburger isquote:Op donderdag 27 november 2025 16:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is denk ik een limburger
OHHH is DAT @SwJquote:Op donderdag 27 november 2025 16:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is denk ik een limburger
quote:Op donderdag 27 november 2025 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
de koningin der doxing is het ja
quote:Op donderdag 27 november 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbaasd me niks dat Braddie een limburger is![]()
uhuquote:Op donderdag 27 november 2025 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Komt uit het oosten van het land
Neejoh die komt uit de mediastadquote:Op donderdag 27 november 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbaasd me niks dat Braddie een limburger is![]()
ssttttquote:Op donderdag 27 november 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh die komt uit de mediastad
ik wist niet dat Heino je broer was?quote:
Jup door AlbinoBaardMarsEtendeTafelvoetbalpoppetjesSlopendeWaterfietsSTevenquote:
Oh je lokt het uitquote:
door jouquote:Op donderdag 27 november 2025 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup door AlbinoBaardMarsEtendeTafelvoetbalpoppetjesSlopendeWaterfietsSTeven![]()
niet mijn broer erbij gaan betrekkenquote:Op donderdag 27 november 2025 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wist niet dat Heino je broer was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |