abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 07:57:04 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219368612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 23:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kom daar bijna dagelijks. De laatste jaren hangt daar een groep daklozen rond, is er een drugsverslaafden-opvang geopend en de opstapplaats voor de bus van en naar het AZC in Ter Apel. Een combi die de vrij giftig is als het gaat om veiligheidsgevoel. Moet eerlijk zeggen dat de meeste weirdo's daar de daklozen en drugsverslaafden zijn. Althans overdag. 's Avonds en 's nachts kom ik daar liever niet.
Leger des Heils opvang zit ook praktisch naast het station ja maar misschien bedoel je die ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_219368851
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 november 2025 00:40 schreef RotatoR het volgende:
Ook nog even daklozen en drugsverslaafden erbij vermelden om maar te bagatelliseren dat het voornamelijk om overlast van asieltuig gaat.
En zeker niet vergeten de arbeidsmigrangten er bij te slepen. Dat smeert het probleem ook zo lekker breed uit.
-
  zaterdag 29 november 2025 @ 11:04:47 #53
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219369436
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2025 23:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Er is niet alleen maar gezeik met migranten maar als migranten voor overlast zorgen mag en moet je dat ook gewoon kunnen duiden. Er staat duidelijk in het artikel dat de overlast mede komt door veiligelanders. Het is wat is het is.

Heeft ook niets met verkapt racisme te maken dat juist als mensen hier politiek of economisch asiel aanvragen, van ons hulp en financiële steun aangeboden krijgen en dan vervolgens zich gruwelijk misdragen dat extra weerstand oproept.
Ik zei ook niks over racisme.
pi_219369687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 14:03 schreef Hathor het volgende:
Wat doen we onszelf toch aan?
Niet genoeg. Daarom hebben we deze problematiek ook.
pi_219369755
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 november 2025 21:45 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Oh @:torentje, ben in mijn eigen vakgebied heus geen professional op dit vlak hoor. Maar kan n.a.v. 'de inhoud' u wel dé juiste persoon/personen aanbevelen die u eventueel kunnen begeleiden.

Tevens is het iemand aanspreken om hem of haar van een bepaalde dienst te kunnen zijn niet 'op de man spelen', maar getuigt eerder van alertheid, barmhartigheid en behulpzaamheid.
Het is geen behulpzaamheid of barmhartigheid als men niet op de inhoud reageert maar het nodig vind om iemand weg te zetten als een waanzinnige die dringend psychische hulp nodig heeft, terwijl die iemand al meerdere malen heeft gezegd dat hij geen religieus individu is.
  zaterdag 29 november 2025 @ 12:40:30 #56
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219369977
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 11:59 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is geen behulpzaamheid of barmhartigheid als men niet op de inhoud reageert maar het nodig vind om iemand weg te zetten als een waanzinnige die dringend psychische hulp nodig heeft, terwijl die iemand al meerdere malen heeft gezegd dat hij geen religieus individu is.
Wel.

Ken u buiten fOK! inderdaad verder niet, dus wil niet volledig over u oordelen.

Krijg hoogstpersoonlijk zo langzamerhand wel steeds vaker de indruk dat nou juíst de kerk goed, en mogelijk zelfs helend voor u kan zijn.

Echter wij, als aangeslotenen binnen de organisatie van het Bisdom Haarlem/Amsterdam waarvan ik belangrijk deel uitmaak, ondersteunen reeds jaren aardig wat mensen die met prangende en vaak noodzakelijke levensvragen kampen.

Zijn hiermede immers ook bekend als professionals binnen het sociale aspect van het kerkwezen! Het is hooguit 'n suggestie hoor, u hoeft hier uiteraard verder ook helemaal niets mee.

Fijne dag!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219370211
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:40 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Wel.

Krijg hoogstpersoonlijk zo langzamerhand wel steeds vaker de indruk dat nou juíst de kerk goed, en mogelijk zelfs helend voor u kan zijn.

Echter wij, als aangeslotenen binnen de organisatie van het Bisdom Haarlem/Amsterdam waarvan ik belangrijk deel uitmaak, ondersteunen reeds jaren aardig wat mensen die met prangende en vaak noodzakelijke levensvragen kampen.

Zijn hiermede immers ook bekend als professionals binnen het sociale aspect van het kerkwezen! Het is hooguit 'n suggestie hoor, u hoeft hier uiteraard verder ook helemaal niets mee.

Fijne dag!
Hou toch op man, vervelende reli-drammer :r
Robert Moog died for our synths
  zaterdag 29 november 2025 @ 13:58:48 #58
345631 Scjvb
pi_219370283
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:41 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Niks gedram beste knul :{w, slechts 'n mogelijk bruikbare tip voor de user in kwestie!

Gegroet.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219370310
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 13:41 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Van een afstand is hij te verdragen, juist omdat hij niemand fysiek kan verwonden.
  zaterdag 29 november 2025 @ 14:17:04 #60
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219370357
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 november 2025 12:40 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Wel.

Fijne dag!
Ik begrijp hieruit dat jij Torentje uitnodigt voor een vrijblijvende kennismaking binnen de parochie?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 29 november 2025 @ 14:21:38 #61
345631 Scjvb
pi_219370375
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik begrijp hieruit dat jij Torentje uitnodigt voor een vrijblijvende kennismaking binnen de parochie?
Niet per se, maar impliciet klopt dat ergens wel tegen beter weten in.
  zaterdag 29 november 2025 @ 14:34:32 #62
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219370412
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:21 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Niet per se, maar impliciet klopt dat ergens wel tegen beter weten in.
Er zijn een hoop zielen op FOK! die gered kunnen worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 29 november 2025 @ 14:56:27 #63
345631 Scjvb
pi_219370553
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan goed kloppen, maar als het besef en de wil er niet is dan houdt het op.
Hoewel suggestief bedoeld soms, ben er niet zozeer op uit anderen het geloof en de kerk aan te praten.
Ook @torentje niet. :)
pi_219370559
quote:

[..]
De kerk wil de plaatsvervangende genieën niet meer. Wil de echte genieën.
  zaterdag 29 november 2025 @ 14:57:49 #65
345631 Scjvb
pi_219370573
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:56 schreef torentje het volgende:

[..]
De kerk wil de plaatsvervangende genieën niet meer. Wil de echte genieën.
Definieer 'echte genieën'. ;)

Gaat vanaf nu ook maar weer OT reageren :@
pi_219370874
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:56 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat kan goed kloppen, maar als het besef en de wil er niet is dan houdt het op.
Hoewel suggestief bedoeld soms, ben er niet zozeer op uit anderen het geloof en de kerk aan te praten.
Ook @:torentje niet. :)
een ongelovige gelovig maken is nochtans God's hoogste goed
  zaterdag 29 november 2025 @ 15:37:02 #67
345631 Scjvb
pi_219370988
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:24 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
een ongelovige gelovig maken is nochtans God's hoogste goed
Dat kan ook nooit de bedoeling zijn.

Gaat er slechts om dat er best nog wat mensen van origine gelovig zijn die of de Kerk reeds eerder de rug hadden toegekeerd, of vanwege omstandigheden nooit helemaal goed leerden kennen met al haar menselijkheid en pracht! O+
pi_219371017
quote:
15s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:37 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat kan ook nooit de bedoeling zijn.

Gaat er slechts om dat er best nog wat mensen van origine gelovig zijn die of de Kerk reeds eerder de rug hadden toegekeerd, of vanwege omstandigheden nooit helemaal goed leerden kennen met al haar menselijkheid en pracht! O+
Hoe bedoelt u? God's hoogste goed kan niet de bedoeling zijn?
Ik heb verder de indruk dat u uw geloof nogal stoffelijk beleeft, daar enkel de geest belangrijk is voor God.
  zaterdag 29 november 2025 @ 15:59:20 #69
345631 Scjvb
pi_219371061
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:44 schreef CruzerXtreme het volgende:

[..]
Hoe bedoelt u? God's hoogste goed kan niet de bedoeling zijn?
Ik heb verder de indruk dat u uw geloof nogal stoffelijk beleeft, daar enkel de geest belangrijk is voor God.
Dat laatste weet ik niet hoor, maar u lijkt zelf ook gelovig. ;)

Open een onderwerp hierover, dan zal ik antwoord geven op al uw vragen, want vanwege afdwalen liever niet verder hierover discussiëren in dit topic dat centraal staat in het kader van incidenten Emmen.
pi_219371084
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:59 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat laatste weet ik niet hoor, maar u lijkt zelf ook gelovig. ;)

Open een onderwerp hierover, dan zal ik antwoord geven op al uw vragen, want vanwege afdwalen liever niet verder hierover discussiëren in dit topic dat centraal staat in het kader van incidenten Emmen.
Als God het belieft.
pi_219371091
quote:

[..]
Nou vooruit, ik zal me bekeren tot de Islam
pi_219371107
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2025 13:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Hang wat lampen op, kortwiek de bosjes en geef alle mannen de schuld, dan is dit probleem zo weer opgelost :)
....en verder gewoon negeren/ niet naar Emmen gaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 16:26:19 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219371134
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
....en verder gewoon negeren/ niet naar Emmen gaan.
Nou nou het is niet dat je hier neergestoken wordt op het station hoor.
pi_219371136
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:26 schreef Ama het volgende:

[..]
Nou nou het is niet dat je hier neergestoken wordt op het station hoor.
Ik klop het meteen voor je af op hout :) ;)

( dat geldt niet alleen voor Emmen, ik woon zelf in Brabant hoor, hier stikt het van de drugscriminelen, wij hadden hier die martelcontainers, dus)

Jullie zijn nog watjes. ( dat is een grapje)

[ Bericht 5% gewijzigd door tesssssssss op 29-11-2025 16:32:51 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  roze zaterdag 29 november 2025 @ 16:43:13 #75
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219371194
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik klop het meteen voor je af op hout :) ;)

( dat geldt niet alleen voor Emmen, ik woon zelf in Brabant hoor, hier stikt het van de drugscriminelen, wij hadden hier die martelcontainers, dus)

Jullie zijn nog watjes. ( dat is een grapje)
Oh niet nodig hoor. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')