Dat komt omdat de man ouder is. Eicellen lijden nauwelijks onder veroudering. Als die niet meer goed zijn, laat het lichaam die ook niet meer rijpen. Zaadcellen zijn wat lastiger, omdat die elke dag opnieuw worden gemaakt. Inmiddels is ook gebleken dat zaadcellen die erfelijke afwijkingen veroorzaken behalve vaak wat ouder ook vaak zo slecht zijn door alcoholgebruik, warme autostoelen en polyester ondergoed (warm).quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:36 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als ts zijn vrouw geen bijzondere zaken heeft naast haar leeftijd dan gaat een huisarts niks anders vertellen dan hier bijv al is gezegd. Ja met die leeftijd ben je geriatrisch, ja, de kans is kleiner dat het lukt, ja, de kans is groter op afwijkingen.
Pohh, zwaar, ik moet vol aan de bak...quote:
Ah veel succes hopelijk is het gauw raakquote:Op zondag 18 januari 2026 20:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Pohh, zwaar, ik moet vol aan de bak...
Zonder gekheid, we zitten nu middenin ronde twee (morgen haar eisprong volgens de app). Vorige maand verkeerd getimed, volgens mij. Dank voor het vragen!
Dat hoeft echt geen probleem te zijn, en ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:11 schreef Halcon het volgende:
Dat ligt er aan. Vooral aan de persoon. Je hebt de gezondheidsrisico's natuurlijk, maar ook het feit dat je halverwege de 50 dan nog met 'n puber in huis zit. Denk dat je er heel goed over na moet denken.
Dat verschilt van persoon tot persoon. Ik ken voorbeelden van mensen die dat heel goed doen en kunnen, maar ook van mensen die nog helemaal fit zijn, maar er mentaal niet zo'n zin meer in hebben.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat hoeft echt geen probleem te zijn, en ik spreek uit ervaring.
Halverwege de 50 ben je ook niet meer zoals vroegah oud en versleten. In ieder geval hoef je dat niet te zijn als je een beetje voor jezelf zorgt.
Inmiddels acht weken zwangerquote:Op vrijdag 30 januari 2026 23:30 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Ah veel succes hopelijk is het gauw raak
Wat tof! Gefeliciteerd!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |