Love is in the airquote:Op donderdag 27 november 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ik niet
![]()
we hadden zo'n leuk weekend afgelopen week
elke ochtend 5 uur
gelukkig is het al bijna weekendquote:Op donderdag 27 november 2025 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ik niet
![]()
we hadden zo'n leuk weekend afgelopen week
elke ochtend 5 uur
nou niet overdrijven hoorquote:
ik was niet van plan er dit weekend weer zo vroeg uit te gaanquote:Op donderdag 27 november 2025 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig is het al bijna weekend
Nouquote:
Killem is een nachtbraker, die is er soms heel even overdag.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was niet van plan er dit weekend weer zo vroeg uit te gaan
i knowquote:Op donderdag 27 november 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Killem is een nachtbraker, die is er soms heel even overdag.
Spannende dag dus?quote:Op donderdag 27 november 2025 15:49 schreef mario390 het volgende:
onze speler kunnen vandaag
weltmeister werden
Dat krijg je he door al die vezelsquote:Op donderdag 27 november 2025 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb alleen grote dikke punten eruit gedrukt
met mijn darmgezondheid is er iig niks aan de handquote:Op donderdag 27 november 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat krijg je he door al die vezels
Dat is alleen maar gunstig, je zou niet willen dat daar wat mis mee zou zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 15:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
met mijn darmgezondheid is er iig niks aan de hand
Hoe laat moeten ze spelen?quote:
praat in het echt heeeeel andersquote:
bij geen enkele lichaamsdeel of orgaanquote:Op donderdag 27 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is alleen maar gunstig, je zou niet willen dat daar wat mis mee zou zijn
Hooguit je lurvenquote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij geen enkele lichaamsdeel of orgaan
Dat zeer zeker nietquote:Op donderdag 27 november 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bij geen enkele lichaamsdeel of orgaan
Wat is het toch een triest, goor kil en grijs weertje vandaagquote:
Ook koud brrquote:Op donderdag 27 november 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het toch een triest, goor kil en grijs weertje vandaag
Ja zeg ik kilquote:
mijn UI doet mee met het weerquote:Op donderdag 27 november 2025 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het toch een triest, goor kil en grijs weertje vandaag
Dat is dan weer apartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |