Dan moet je een goedkoop abbootje nemen Ben je er vanafquote:Op donderdag 27 november 2025 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reclame steeds erger hier ze hebben nu een ad die je pas kan skippen na 5 sec die elke keer opnieuw opduikt in je scherm.
Ja ik ook Dot. Volgens mij is het een zelfportet. Alleen heeft AI er een meneer van gemaakt.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe jou wel voor mij om zo schoon te maken
Incognito is ze, ze wil niet herkenbaar in beeldquote:Op donderdag 27 november 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook Dot. Volgens mij is het een zelfportet. Alleen heeft AI er een meneer van gemaakt.
Zoek je nu echt een medestander?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja ik ook Dot. Volgens mij is het een zelfportet. Alleen heeft AI er een meneer van gemaakt.
Wat kost zoiets?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je een goedkoop abbootje nemen Ben je er vanaf![]()
Er wordt aan gewerkt aan die reclames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
https://fok.nl/shop/new/abo/quote:Op donderdag 27 november 2025 13:48 schreef Gehakt_bal het volgende:
Nu echt weg.
Ik hoor het wel, zal er eens over denken.
quote:Op donderdag 27 november 2025 13:49 schreef Kissingbird het volgende:
DOXINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dat is knap. Mooi hoorquote:Op donderdag 27 november 2025 14:19 schreef Wrapster het volgende:
@:Dotteke
Duurde even maar dit is het resultaat van wat ik eerder postte
[ afbeelding ]
Het verschil deze keer is dat ik na de detox gewoon hier therapie krijg. In zaandam werd ik na de detox op straat gegooid met de woorden zoek maar thuishulp.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet stoer gaan doen he, dat het je allemaal makkelijk afgaat Gebruik deze kans met beide handen
Dankje. Helaas is wel te zien waar ik de video's aan elkaar heb geplakt, de kleding wapperd ineens niet meer in de wind... Ik kan max 7 sec aan video genereren met dit model dus moet de laatste frame als input voor de volgende van 7 sec gebruiken en dat gaat niet altijd even goed helaas.quote:
Maar als je het goed doet tijdens en na de detox denken ze misschien weer dat je het zelf wel kanquote:Op donderdag 27 november 2025 14:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het verschil deze keer is dat ik na de detox gewoon hier therapie krijg. In zaandam werd ik na de detox op straat gegooid met de woorden zoek maar thuishulp.
Deze week hoef ik nog niks, maandag wordt er een plan van aanpak gemaakt.
Daarom is deze opname ook voor onbepaalde tijd
Je hebt nog genoeg om mee te spelen dus om het helemaal naar je zin te krijgen?quote:Op donderdag 27 november 2025 14:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dankje. Helaas is wel te zien waar ik de video's aan elkaar heb geplakt, de kleding wapperd ineens niet meer in de wind... Ik kan max 7 sec aan video genereren met dit model dus moet de laatste frame als input voor de volgende van 7 sec gebruiken en dat gaat niet altijd even goed helaas.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zeker, uiteindelijk gaat het lukken. En heb alweer nieuwe ideeën voor video's.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg om mee te spelen dus om het helemaal naar je zin te krijgen?
Je hebt er al een, en je weet het hequote:Op donderdag 27 november 2025 14:30 schreef Magikeenminipuntje het volgende:
Als het maar een puntje is
Ben gelukkig geen kind meerquote:Op donderdag 27 november 2025 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er al een, en je weet het he
Kindjes die vragen worden overgeslagen
Mag gewoonquote:
Jij hebt ook een grappige naamquote:Op donderdag 27 november 2025 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja maar vind die naam grappig
Ongetwijfeld, maar geen troll.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:36 schreef Magikeenminipuntje het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 november 2025 14:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar geen troll.
een heel alledaags product juistquote:Op donderdag 27 november 2025 14:37 schreef Magikeenminipuntje het volgende:
[..]
Jij hebt ook een grappige naam
Dat zal de tijd bewijzenquote:Op donderdag 27 november 2025 14:33 schreef Magikeenminipuntje het volgende:
[..]
Ben gelukkig geen kind meer
Eet je die ook elke dag?quote:Op donderdag 27 november 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een heel alledaags product juist
Ja ik heb permanent een worst in mijn mond zoals je op mijn UI kan zienquote:Op donderdag 27 november 2025 14:43 schreef Magikeenminipuntje het volgende:
[..]
Eet je die ook elke dag?
Als ik me als miljonair gedraag, maakt me dat er nog geen éénquote:Op donderdag 27 november 2025 14:45 schreef Dotteke het volgende:
DIe heb ik zo een twee drie niet voor handen
Maar volwassen kunnen zich ook als kinderen gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |