Kanje niet gelijk een hulpverlener aan de jas trekken?quote:
Ja heb al een mailtje gestuurd net.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kanje niet gelijk een hulpverlener aan de jas trekken?
Hopelijk hoor je snel iets, ja kan niet bellen?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb al een mailtje gestuurd net.
Woeiii veel nattigheid voor jou nu albinobaardmansmarsetendewaterfietsstevenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:02 schreef StevenHyde het volgende:
Die droge weken zijn wel geweest maargoed gaan alweer naar december idd
Nee mijn behandelaar heeft hele dag afspraken.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk hoor je snel iets, ja kan niet bellen?
Ja heb het je vaak gezegd, maar ja dan krijg ik als antwoord Ja mamaquote:Op donderdag 27 november 2025 13:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee mijn behandelaar heeft hele dag afspraken.
Maar vanmorgen ging het goed. Heb gewoon te lang onregelmatig geleefd. Kom er wel doorheen.
Hey meat ballquote:
oei moet dat nog erbij komen ' rennende rukker'quote:Op donderdag 27 november 2025 12:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Neenee!
Ik ben niet deze man hoor:
https://www.ad.nl/binnenl(...)%2Fwww.google.com%2F
Klopt, sorry.quote:Op donderdag 27 november 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb het je vaak gezegd, maar ja dan krijg ik als antwoord Ja mama
Je hebt jezelf mee uiteindelijkquote:
jup typen lekker makkelijk weg zoquote:Op donderdag 27 november 2025 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Hey Birdie leuke korte koosnaampjes heb je
3x de woordwaardequote:Op donderdag 27 november 2025 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup typen lekker makkelijk weg zo![]()
veel punckten met scrabble
Je langspeelplaat blijft hangenquote:
Voor de komende 10 jaarquote:Op donderdag 27 november 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je langspeelplaat blijft hangen
O hopelijk houdt de naald dat zo lang uitquote:
Ja die kan haar geluk niet op! Eerst maar ff werken nog ook voor haarquote:Op donderdag 27 november 2025 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Woeiii veel nattigheid voor jou nu albinobaardmansmarsetendewaterfietssteven![]()
lekker voor je vrouw
Ik heb een grote voorraadquote:Op donderdag 27 november 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hopelijk houdt de naald dat zo lang uit
quote:
haha doe maar nie?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oei moet dat nog erbij komen ' rennende rukker'![]()
![]()
![]()
Nog een maandje en dan is het herfstquote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 13:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die kan haar geluk niet op! Eerst maar ff werken nog ook voor haar
En de winterdan?quote:Op donderdag 27 november 2025 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan is het herfst
Om gek van te wordenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die reclame steeds erger hier ze hebben nu een ad die je pas kan skippen na 5 sec die elke keer opnieuw opduikt in je scherm.
ZIe jou wel voor mij om zo schoon te makenquote:Op donderdag 27 november 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
we zien het op de live beelden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 november 2025 13:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe jou wel voor mij om zo schoon te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |