Op en af maar te doen.quote:Op donderdag 27 november 2025 08:57 schreef Doc-holliday het volgende:
Hoe gaat het ermee na de klachten?
Hoop dat het snel afneemt de klachtenquote:Op donderdag 27 november 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op en af maar te doen.
Lief dat je er naar vraagt
Zo gebeurd tochquote:Op donderdag 27 november 2025 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
De was opgevouwen![]()
Wat goed van mij.
Volgende werk pas weerquote:Op donderdag 27 november 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor mag wel, je doet het zelf he. Je kan ook zeggen ik doe zoveel uur in de week
Ik vind het leuk om te doen.
En de afgelopen maanden waren superdruk door een meerwaardeonderzoek voor een fusie.
Je hebt best kans dat er de komenden maanden weer een stuk minder te doen is
O dat is niet veel Drakin.
Hopelijk komen er snel wat uurtje bij
Is zo maar onderbroeken en sokken vouw ik normaal niet op. Maar de nieuwe ik wel.quote:
Dat hoop ik ook, komt vanuit mijn rug mijn SI gewrichtquote:Op donderdag 27 november 2025 08:59 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Hoop dat het snel afneemt de klachten
Dan lekker even genieten van de vrije tijdquote:
quote:Op donderdag 27 november 2025 09:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is zo maar onderbroeken en sokken vouw ik normaal niet op. Maar de nieuwe ik wel.
Zitten wat hoger dan de onderrug, vervelend. Sterktequote:Op donderdag 27 november 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, komt vanuit mijn rug mijn SI gewricht
Ik weet waar ze zitten helaas. Ik voel ze en niet te zuinig ook ik zit er door in een scootmobiel.quote:Op donderdag 27 november 2025 09:04 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
[..]
Zitten wat hoger dan de onderrug, vervelend. Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |