Is ook niet veel meer om gezellig te kletsen hierquote:Op donderdag 27 november 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet veel meer hé
Gisteravond was t wel gezelligquote:Op donderdag 27 november 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet veel meer om gezellig te kletsen hier
Mensen komen binnen in een overload aan smileys ( doe er zelf aan mee)
Dan ben je weg zoals ik hier ook lees
Ik ben er nuquote:Op donderdag 27 november 2025 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet veel meer hé
Dan moeten ze naar een SC gaan.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook niet veel meer om gezellig te kletsen hier
Mensen komen binnen in een overload aan smileys ( doe er zelf aan mee)
Dan ben je weg zoals ik hier ook lees
Rode Kiwi fruit?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:03 schreef Lovely het volgende:
Oeh ik zie dat de groenteman rode kiwi fruit heeft
O, die heb ik nog nooit gezien, alleen de groene en de gelequote:
Nog nooit, zag het ineens in de folder van de groenteboer staan. Dus ik wil even uit proberenquote:Op donderdag 27 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die heb ik nog nooit gezien, alleen de groene en de gele
Heb jij de rode wel eens gezien/geproefd dan?
Die zijn iets zoeter toch?quote:
Ben b enieuwd een nieuw stukje fruitquote:Op donderdag 27 november 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog nooit, zag het ineens in de folder van de groenteboer staan. Dus ik wil even uit proberen
Laat wel weten hoe ze smakenquote:Op donderdag 27 november 2025 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben b enieuwd een nieuw stukje fruit
Wij hebben hhier geen groenteboer meer. Wel heel jammerquote:
Ook niet in het centrum ergens ?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij hebben hhier geen groenteboer meer. Wel heel jammer
Huh hoe kun je dat niet merken dan?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had een stressmomentje, ik was mijn werktelefoon kwijt
Zat gewoon in mijn broekzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |