Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik wil ook nog graag een Homijnlijk Paleis, rookworst. Graag met roze neon-verlichting. Het moet een beetje opvallen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op donderdag 27 november 2025 02:02 schreef Homijn het volgende:
Ik wil ook nog graag een Homijnlijk Paleis, rookworst. Graag met roze neon-verlichting. Het moet een beetje opvallen.da's geen woordgrap met een winkelketen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Toch wil ik het. Je doet je best maar.quote:Op donderdag 27 november 2025 02:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]da's geen woordgrap met een winkelketen
![]()
rupsje nooitgenoegquote:Op donderdag 27 november 2025 02:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Toch wil ik het. Je doet je best maar.ik heb je al een grote supermarktketen, een internationale modeketen en een luxe warenhuis gegeven. Dit mag je krijgen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou, vooruit dan maar. Als noodwoning kan het wel tijdelijk.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-11-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:
Daar kunnen we nog wat van lerenquote:Op donderdag 27 november 2025 02:22 schreef KillemWieft het volgende:
Konijnen doen het overal. Schaamteloos.![]()
![]()
Maar goed voor mario dat ik morgen vroeg op moet om aan een hardlooprace mee te doen, dus hij hoeft niet bang te zijn dat ik ga uitlopen![]()
![]()
Plek 23 is ook heel belangrijk
Ik doe het al jarenlang overal.quote:Op donderdag 27 november 2025 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kunnen we nog wat van leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 27 november 2025 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik doe het al jarenlang overal.
Als je moet, dan moet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Het wordt wel steeds beter. Bondage had vanmiddag ook wat AI gegenereerde clips van 2 lesbische vrouwen en er zaten goede dingen in, maar ook dingen als een hand die een beetje door de lucht aaidequote:![]()
![]()
Wanneer kom je naar Nederland? Gaan we een echte vrouw voor je zoeken in Friesland.quote:Op donderdag 27 november 2025 03:35 schreef mario390 het volgende:
elke beeld met tieten is ook niet aiProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
was anita ekberg in en film naakt?quote:Op donderdag 27 november 2025 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wanneer kom je naar Nederland? Gaan we een echte vrouw voor je zoeken in Friesland.![]()
Dit is dan weer wel echt , toch?quote:Op donderdag 27 november 2025 03:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
was anita ekberg in en film naakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op donderdag 27 november 2025 03:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
was anita ekberg in en film naakt?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 27 november 2025 03:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is dan weer wel echt , toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: