Echt wel. Je had gewoon even iets meer geduld moeten hebben met je tweede gok, dan was het je geluktquote:
Madonna - Deeper And Deeper
Ik ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:08 schreef DJ11 het volgende:
De 'afterparty', met een handvol gerelateerde liedjes:Madonna - Deeper And Deeper
Ook ga ik @:Livelink nog uitleggen hoe dicht ze deze week onbedoeld al in de buurt zat...
Vogue schijnt toch een Amerikaans blad te zijn van oorsprong…quote:Op woensdag 26 november 2025 21:09 schreef brother52 het volgende:
Mijn associatie bij het eerste plaatje was dat Allo Allo zich in Frankrijk afspeelt en Vogue een Frans blad is.
Het ging mij echter om the Fallen Madonna with the Big Boobiesquote:Op woensdag 26 november 2025 21:09 schreef brother52 het volgende:
Mijn associatie bij het eerste plaatje was dat Allo Allo zich in Frankrijk afspeelt en Vogue een Frans blad is.
Zelfs dan niet. Dacht aan die zonnebril mevrouw namelijk dat dat was vanwege het licht.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Echt wel. Je had gewoon even iets meer geduld moeten hebben met je tweede gok, dan was het je gelukt
Ik zag dat als een afbeelding waarop men poseerde (strike a pose)…quote:Afbeelding Allo Allo: Het ging niet om de serie zelf; de lijst rondom de castfoto was een aanwijzing. In de Britse comedieserie speelde het schilderij 'Fallen Madonna with the Big Boobies' steeds weer een rol.
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:09 schreef brother52 het volgende:
Dan is het maar goed dat ik niet zo goed ben in de geschiedenis van tijdschriftenquote:Op woensdag 26 november 2025 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vogue schijnt toch een Amerikaans blad te zijn van oorsprong…
Ray of light. Dat had inderdaad ook gekund wat dat betreft.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Dacht aan die zonnebril mevrouw namelijk dat dat was vanwege het licht.
Ik had ook een nummer met die titel - Strike A Pose - maar dat leek me te makkelijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag dat als een afbeelding waarop men poseerde (strike a pose)…
Malcolm McLaren and the The Bootzilla Orchestra - Deep in Vogue (Introducing Lourdes & Willie Ninja)
Het was dan ook niet Victoria, maar Veronicaquote:Op woensdag 26 november 2025 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dat pakte onverwacht goed uit.
Ik had dan wel achteraf door dat het om Madonna met the Big Boobies ging.
Ik ben helemaal in de war geraakt van Victoria. Ik ging toen zoeken op Queen Victoria en zelfs King Albert (vanwege Grace Kelly ook) en toen verzoop ik in allerlei onbekende bandjes en nummers
Echtquote:Op woensdag 26 november 2025 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het was dan ook niet Victoria, maar Veronica
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |