Daarom dekentjesquote:Op woensdag 26 november 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, van een lange video die ik gisteren aan het kijken was heb ik een half uur gemist omdat ik in slaap gevallen was. Ik dacht dat ik net aan het wegdommelen was toen ik toch maar naar bed ging
Dekbed is echt een slecht idee.
Maar jij doet de verwarming ook gewoon aan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik laat mijn dekentjes gewoon op de bank en ga ook onder mijn dekbed kruipen. In bed
Hoe overleef je dan de winter.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Pantoffels klinken altijd wel fijn. Gek genoeg heb ik ze niet.
Ik ga niet een uur voor ik naar bed ga de verwarming aan zettenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:30 schreef Ama het volgende:
Lekker onder een dekbed op de bank zodat je op een forum kan zeggen dat je je verwarming niet aan hebt gezet.
Oh ik slaap prima als de verwarming de hele dag aan heeft gestaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet een uur voor ik naar bed ga de verwarming aan zetten
Slaapt niet eens lekker.
Heb je vloerverwarming ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar voeten..
nee hoor.. prima te doen
daar heb ik meestal last van met mn handenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb al koude poten met alleen sokken.
Nou dat kan ik echt niet hoor.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik meestal last van met mn handen
en voeten zijn nu wel fris hoor, maar nog niet zo erg dat ik vind dat ik sokken ofzo moet pakken
Extra slaap is voor mij meestal alleen maar positiefquote:Op woensdag 26 november 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan val je niet per ongeluk in slaap?
Als het voetbal is afgelopen spring ik eerst nog onder de douchequote:Op woensdag 26 november 2025 22:41 schreef Ama het volgende:
Ik ga zo ook lekker mijn schone bedje in.
Verwarming, dekentjes, sokken, pantoffelsquote:Op woensdag 26 november 2025 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij doet de verwarming ook gewoon aan.
Dat heb ik vanavond al gedaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het voetbal is afgelopen spring ik eerst nog onder de douche
Jullie zijn echt niet goed.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loop in het weekend ook gerust de halve dag of langer op blote voeten door het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |