Nou he!quote:
Misschien moet ik gewoon weer eens kijken naar een paar.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik loop er in se winter de hele dag op, behalve als ik naar buitrn ga
Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 26 november 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geprobeerd? Misschien is dat wel heel handig?
Ik bewaar ze meestal gewoon in een kastjequote:
Die kunnen alleen in huis gedragen wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Doe eens gekquote:Op woensdag 26 november 2025 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon weer eens kijken naar een paar.
Dat is eigenlijk alleen voor als je ziek bent.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
@:essnhills telt dekbed als dekentje? Dat heb ik gisteren gebruikt op de bank
Er is maar 1 manier om die twijfel weg te nemenquote:
Hmmquote:Op woensdag 26 november 2025 22:17 schreef Nattekat het volgende:
@:essnhills telt dekbed als dekentje? Dat heb ik gisteren gebruikt op de bank
Neequote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk tijgerprint sokken?
Probeer het eens uitquote:Op woensdag 26 november 2025 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om die twijfel weg te nemen
Ik laat de eer aan jou over en ga gewoon onder een dekbed liggen, op een bed, en niet als zo'n halfzieke op de bankquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Half, acceptabel bij ziekte of noodgevallen
Maar eigenlijk niet
Ik laat mijn dekentjes gewoon op de bank en ga ook onder mijn dekbed kruipen. In bedquote:Op woensdag 26 november 2025 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik laat de eer aan jou over en ga gewoon onder een dekbed liggen, op een bed, en niet als zo'n halfzieke op de bank
Daarom dekentjesquote:Op woensdag 26 november 2025 22:25 schreef Nattekat het volgende:
Jezus, van een lange video die ik gisteren aan het kijken was heb ik een half uur gemist omdat ik in slaap gevallen was. Ik dacht dat ik net aan het wegdommelen was toen ik toch maar naar bed ging
Dekbed is echt een slecht idee.
Maar jij doet de verwarming ook gewoon aan.quote:Op woensdag 26 november 2025 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik laat mijn dekentjes gewoon op de bank en ga ook onder mijn dekbed kruipen. In bed
Hoe overleef je dan de winter.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Pantoffels klinken altijd wel fijn. Gek genoeg heb ik ze niet.
Ik ga niet een uur voor ik naar bed ga de verwarming aan zettenquote:Op woensdag 26 november 2025 22:30 schreef Ama het volgende:
Lekker onder een dekbed op de bank zodat je op een forum kan zeggen dat je je verwarming niet aan hebt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |