Klinkt nuttigquote:Op woensdag 26 november 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 1 paar pantoffels, maar die heb ik nooit aan omdat die een harde zool hebben
Ja leuk als je ze als huisschoentjes gebruikt en niet op de bank gaat liggen. Beetje onbruikbaar dusquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja leuk als je ze als huisschoentjes gebruikt en niet op de bank gaat liggen. Beetje onbruikbaar dus
Ik loop er in se winter de hele dag op, behalve als ik naar buitrn gaquote:Op woensdag 26 november 2025 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
Pantoffels klinken altijd wel fijn. Gek genoeg heb ik ze niet.
Ik loop in de winkel binnen gewoon op sokkenquote:Op woensdag 26 november 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik loop er in se winter de hele dag op, behalve als ik naar buitrn ga
Ik heb in de winkel meestal gewoon schoenen aanquote:Op woensdag 26 november 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop in de winkel binnen gewoon op sokken
Winter ...quote:Op woensdag 26 november 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb in de winkel meestal gewoon schoenen aan
Ja ook in de winter iddquote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]In de WINTER loop ik binnen in HUIS op sokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Neequote:
Dat geld alleen voor het zuidenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]En dekentjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, maar daar loop ik niet opquote:
Ik ook!quote:
Heb je dat wel eens geprobeerd? Misschien is dat wel heel handig?quote:
Geen sokkenhuis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |