quote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
lees wel dat ik misschien een verlaging van mn VVe bijdrage kan verwachten volgend jaar ergens
Ik heb 3 paar pantoffels hierquote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
Koude voeten.Maar pantoffels moesten nodig in de was dus kan ik morgen pas weer aan.
Jij trakteert?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
lees wel dat ik misschien een verlaging van mn VVe bijdrage kan verwachten volgend jaar ergens
quote:Meerdere mensen zijn neergeschoten in Washington D.C vlak bij het Witte Huis. Dat melden Amerikaanse media waaronder CNN. Het zou gaan om twee leden van de national garde. De verdachte schutter is opgepakt.
quote:
quote:President Donald Trump was at his West Palm Beach golf course when the shooting took place.
Heb je ze ook alledrie aan?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar pantoffels hier
En bij mijn ouders ook pantoffels
Ja zo over elkaar heenquote:
Die komt overmorgen wel een keer verklaren dat het very strongly vervelend was dat hij hiervoor gestoord moest worden op de back-nine.quote:
ik weet nog niks zeker.. dus neequote:Op woensdag 26 november 2025 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij trakteert?
@:Kwiwi schuift aan.
Vreemd wel, maar jij ligt ook onder 26 dekens, dus kan op zich welquote:
Ja, ik ben geweest.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Zo, armspieren zijn weer gepijnigd ✅️
@:Luctor.et.Emergo jij ging ook toch?
Laagjes laagjes en nog eens laagjesquote:Op woensdag 26 november 2025 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vreemd wel, maar jij ligt ook onder 26 dekens, dus kan op zich wel
verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 november 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laagjes laagjes en nog eens laagjes
Het voordeel van laagjes is dat je ze ook uit kan trekkenquote:
Ik heb 1 paar pantoffels, maar die heb ik nooit aan omdat die een harde zool hebbenquote:Op woensdag 26 november 2025 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laagjes laagjes en nog eens laagjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |