Mij?quote:
quote:
Lolquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling goede start bij PSV.
Immerquote:Op woensdag 26 november 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat het eerste waar vrouwen aan denken?
Die denken allemaal aan zichzelfquote:Op woensdag 26 november 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat het eerste waar vrouwen aan denken?
Bamboe brandt, maar je moet er wel je best voor doen. Dat is wat ik me er van herinnnerde toen ik er mijn synthesizer van maakte iig.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
En bamboe wordt daar al heul lang gebruikt in se bouw, maar issues als dit zijn zeldzaam
Ja volgens mij ookquote:Op woensdag 26 november 2025 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bamboe brandt, maar je moet er wel je best voor doen. Dat is wat ik me er van herinnnerde toen ik er mijn synthesizer van maakte iig.
Als iedereen aan zichzelf denkt dan denkt er altijd iemand aan jequote:
ah, dus dan denkt er niemand aan mij, duly notedquote:Op woensdag 26 november 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt dan denkt er altijd iemand aan je
En waarom denk je niet aan jezelf dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, dus dan denkt er niemand aan mij, duly noted
geen tijd voor, drukdrukdrukdrukquote:Op woensdag 26 november 2025 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En waarom denk je niet aan jezelf dan?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 november 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohquote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Rustig aan Ayn Rand.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
lees wel dat ik misschien een verlaging van mn VVe bijdrage kan verwachten volgend jaar ergens
Ik heb 3 paar pantoffels hierquote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
Koude voeten.Maar pantoffels moesten nodig in de was dus kan ik morgen pas weer aan.
Jij trakteert?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:19 schreef mschol het volgende:
lees wel dat ik misschien een verlaging van mn VVe bijdrage kan verwachten volgend jaar ergens
quote:Meerdere mensen zijn neergeschoten in Washington D.C vlak bij het Witte Huis. Dat melden Amerikaanse media waaronder CNN. Het zou gaan om twee leden van de national garde. De verdachte schutter is opgepakt.
quote:
quote:President Donald Trump was at his West Palm Beach golf course when the shooting took place.
Heb je ze ook alledrie aan?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 3 paar pantoffels hier
En bij mijn ouders ook pantoffels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |