SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja ok, die was misschien wat téquote:
Zie TTquote:
Beetje van die Grenfell taferelenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:41 schreef Ama het volgende:
Indrukwekkende foto: [ link | afbeelding ]
Wel tof om te blussen hoorquote:Op woensdag 26 november 2025 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin daar maar eens met blussen.
Ja daar moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje van die Grenfell taferelen
Acht ja. Ze staan nu echt allemaal in de hens? Fuck.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Acht toch? Alle acht in de fik.
Die hebben een laag overvliegende drone in de uiterwaarden gesignaleerd gisteren.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Buiten allemaal helicopters, zijn wel een dag te laat
Zullen ze wel bewust hebben aangestoken om verse bouwgrond te krijgenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acht ja. Ze staan nu echt allemaal in de hens? Fuck.
Hadden ze beter even de mensen kunnen informeren die er nog inzitten.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen ze wel bewust hebben aangestoken om verse bouwgrond te krijgen [ afbeelding ]
Het blijft wel China, daar is een menselijk leven niks meer dan een som onderaan de rekeningquote:Op woensdag 26 november 2025 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hadden ze beter even de mensen kunnen informeren die er nog inzitten.
Mij misschienquote:
Ja ga dat maar eens blussenquote:Op woensdag 26 november 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje van die Grenfell taferelen
Waren voor werkzaamheden rondom volgebouwd met steigers van jawelquote:Op woensdag 26 november 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Acht ja. Ze staan nu echt allemaal in de hens? Fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Waren voor werkzaamheden rondom volgebouwd met steigers van jawelNog steeds raar dat dat dan van toren naar toren naar toren overslaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Waren voor werkzaamheden rondom volgebouwd met steigers van jawelVan wat ik zag leek vooral het plastic net wat ze eromheen wikkelden erg brandbaar te zijn. Ja dan gaat het bamboe ook wel. Maar of dat dan de schuldige is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik was er volgens mij wel vanmorgen. Kom altijd wel even gedag zeggen.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, had je al even niet gezien in de ochtend
kan hoor, ik ben sinds maandag al redelijk uitgeblust voor de week..quote:Op woensdag 26 november 2025 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er volgens mij wel vanmorgen. Kom altijd wel even gedag zeggen.
Druk op je werk?quote:Op woensdag 26 november 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kan hoor, ik ben sinds maandag al redelijk uitgeblust voor de week..
het is te merken dat de sint weer in het land is
Kerstman komt er meteen achteraan.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
kan hoor, ik ben sinds maandag al redelijk uitgeblust voor de week..
het is te merken dat de sint weer in het land is
En bamboe wordt daar al heul lang gebruikt in se bouw, maar issues als dit zijn zeldzaamquote:Op woensdag 26 november 2025 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wat ik zag leek vooral het plastic net wat ze eromheen wikkelden erg brandbaar te zijn. Ja dan gaat het bamboe ook wel. Maar of dat dan de schuldige is.
yepquote:
die besteld minder speelgoed is de ervaringquote:Op woensdag 26 november 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kerstman komt er meteen achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |