seau, waar was dat?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Moesten deze week een bon opmaken, dus vandaag gegaan. Echt heerlijk gegeten.
Kregen eerst een borrelplank. Dat was al behoorlijk wat voor 2. Pulled pork vonden we het lekkerst.
[ link | afbeelding ]
Schnitzel met champignonsaus.
[ link | afbeelding ]
Ik had een burger, medium gebakken, met pulled pork, cheddar, bbqsaus en groenten. Verse friet erbij was ook heerlijk.
[ link | afbeelding ]
Spontaan echt lekker gegeten.
Jammiequote:Op donderdag 4 december 2025 14:46 schreef junkiesietze het volgende:
Pasta carbonara vanavond denk ik
Rotterdamquote:
quote:Op donderdag 4 december 2025 13:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik portobello's gevuld met gehakt en paddenstoelen uit de oven. Ik maak de vleesvulling van Catelaanse worstjes.
Balen van het zuurtje, de yoghurt an sich is eigelijk al zuur genoeg voor de marinadequote:Op donderdag 4 december 2025 18:47 schreef Karzai het volgende:
het was een beetje te zuur en de uien niet geheel gaar, schepje suiker erbij gedaan en ik laat het nog even pruttelen
de volgende keer het citroensap maar weglaten
morgen nog een bordje
Zo'n verspakket bedoel je?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:17 schreef Moass het volgende:
Iemand ervaring met de verse maaltijden van Plus?
Nopequote:Op vrijdag 5 december 2025 18:17 schreef Moass het volgende:
Iemand ervaring met de verse maaltijden van Plus?
Ik vraag me soms echt af hoeveel jij weegtquote:Op vrijdag 5 december 2025 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Na de pavlova taart 2e toetje want 1,50
[ link | afbeelding ]
Ik begrijp jequote:Op vrijdag 5 december 2025 22:19 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik vraag me soms echt af hoeveel jij weegt![]()
niet vervelend bedoeld overigens!
Ziet er echt goed uit! Maar het is toch echt KaasTengelsquote:Op vrijdag 5 december 2025 23:23 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had noedels met paprika komkommer mango en biefstuk reepjes.
Net een paar kaasstengels uit de airfryer, met chilisaus, lekker zijn die dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |