Dat komt harder aan vanaf een Fatbikequote:
Vooral als je ze gooit zoals een frisbeequote:Op woensdag 26 november 2025 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat komt harder aan vanaf een Fatbike
quote:Op woensdag 26 november 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vooral als je ze gooit zoals een frisbee
Bamquote:
Het waren De verzamelde werken van.quote:
Dit was een mooie titelquote:
Gregorius ?quote:Op woensdag 26 november 2025 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe krijg ik dat liedje uit mijn hoofd?
Nekschot?
Wie of wat is dat?quote:
Gregorius Nekschot is het pseudoniem van een anonieme cartoonist wiens tekeningen tussen 2001 en 2011 onder andere op het internet gepubliceerd werden. De cartoonist concentreerde zich op het bekritiseren van de islam en het linker spectrum van de Nederlandse samenleving.quote:
Ah, snap dat me dat niets zegt als het bij die haatjankerts hangtquote:Op woensdag 26 november 2025 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gregorius Nekschot is het pseudoniem van een anonieme cartoonist wiens tekeningen tussen 2001 en 2011 onder andere op het internet gepubliceerd werden. De cartoonist concentreerde zich op het bekritiseren van de islam en het linker spectrum van de Nederlandse samenleving.
Ik laat zijn plaatjes maar even achterwege.
Het schijnt dat bij de PVV zijn prentjes in de gang hangen.
Wilders schijnt groot fan te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, snap dat me dat niets zegt als het bij die haatjankerts hangt
En ik ben geen fan van dat stuk stront of zijn walgelijke denkbeeldenquote:Op woensdag 26 november 2025 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilders schijnt groot fan te zijn.
Pullup Fictionquote:
Mijn parkiet en ik ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik ben geen fan van dat stuk stront of zijn walgelijke denkbeelden
Dat hij überhaupt zoveel fans heeft nogquote:Op woensdag 26 november 2025 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heeft een zekere Oostenrijker uit het verleden ook nog steeds.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt zoveel fans heeft nog
De triestheid in dit land ......quote:Op woensdag 26 november 2025 18:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt zoveel fans heeft nog
En toch heb ik er wel een soort van begrip voor. De domheid regeert.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De triestheid in dit land ......
Je hebt begrip voor domheid?quote:Op woensdag 26 november 2025 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch heb ik er wel een soort van begrip voor. De domheid regeert.
Ik bedoel te zeggen dat er zo dom gestemd wordt de laatste jaren. Als voorbeeld de BBB de grootste maken als proteststem. Levert niks op. PVV nu weer bijna grootste. Levert ook niks op.quote:
PVV was de grootstequote:Op woensdag 26 november 2025 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat er zo dom gestemd wordt de laatste jaren. Als voorbeeld de BBB de grootste maken als proteststem. Levert niks op. PVV nu weer bijna grootste. Levert ook niks op.
8 van die torens naast elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Leuk man, zo'n brandje in een paar grote flatgebouwen,
29 gewonden in het ziekenhuis
36 doden
279 waar geen contact (meer) mee is
Zolang ze niet instorten is er een kans,quote:Op woensdag 26 november 2025 20:12 schreef chufi het volgende:
Daar komt niemand nu nog levend meer uit , maar wonderen bestaan nog ... we wachten af
Say what whaaaaatquote:Op woensdag 26 november 2025 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
@:Chocofan en ik zei de gek zijn er weer.
Wat een nachtmerriequote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
36 doden
Het is een ziekte.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft een zekere Oostenrijker uit het verleden ook nog steeds.
Een denkbeeld eerder wat nog steeds leeft.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2025 20:51 schreef FreshFruit het volgende:
'Walgelijke en cynische' Duitse veiling van Holocaust-documenten afgelast
Deel dit artikel
Een Duitse veiling van documenten en objecten van nazi's en Holocaustslachtoffers gaat vandaag niet door. De Poolse regering, experts en slachtoffers hadden protest aangetekend en noemden het walgelijk en cynisch dat er geld werd verdiend aan leed uit de Tweede Wereldoorlog.
Een veilinghuis in Neuss, in Noordrijn-Westfalen, zou onder de titel Das System des Terrors, 1933-1945 632 kavels onder de hamer brengen. Meest in het oog springend waren de aantekeningen die Auschwitz-commandant Liebehenschel maakte in aanloop naar zijn proces in 1947 en de dagboeken van een Joodse onderduiker in Polen.
Verder waren er bijvoorbeeld Jodensterren uit Buchenwald, een vrijlatingsformulier uit Mauthausen, correspondentie van concentratiekampengevangenen en een werkvergunning voor een kind uit een Joods getto.
Cynische logica
Christoph Heubner van het Internationale Auschwitzcomité noemde de veiling schaamteloos. Holocaustoverlevenden waren er volgens hem "verontwaardigd en sprakeloos" over. "Hun geschiedenis en het lijden van al diegenen die door de nazi's zijn vervolgd en vermoord, worden uitgebuit voor commercieel gewin."
Volgens de Pools vicepremier Sikorski verdienen de slachtoffers "de waardigheid der stilte, niet het rumoer van een veiling". De Duitse buitenlandminister Wadephul was het met hem eens en sprak van een "wantoestand die moet worden voorkomen".
En Sierra Leone heeft deze bolle.quote:Op woensdag 26 november 2025 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
En ondertussen gaat in Afrika Adolf Hitler op voor zijn tweede termijn als regionaal raadslid![]()
![]()
![]()
![]()
Het brandt al een tijdje ....quote:Op woensdag 26 november 2025 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang ze niet instorten is er een kans,
maar
Sinds vorige week al.quote:
Als je het doet met de dochter van de president mag alles hequote:Op woensdag 26 november 2025 21:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Sierra Leone heeft deze bolle.
[ afbeelding ]
Mja die moet je ook maar net tegen komen op tinderquote:Op woensdag 26 november 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het doet met de dochter van de president mag alles he
Die Bolle? Ik kom al niet op tinder, maar zo wel kom ik er geen mannen tegen hoorquote:Op woensdag 26 november 2025 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Mja die moet je ook maar net tegen komen op tinder
Duidelijke taalquote:Op woensdag 26 november 2025 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ja, solly, mag hier niet hequote:
Vreselijk. Wat een doodsangsten moeten die mensen doorstaan.quote:Op woensdag 26 november 2025 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
36 doden
Ze hebben er nog een baby en bejaarde vrouw uitgehaald.quote:Op woensdag 26 november 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk. Wat een doodsangsten moeten die mensen doorstaan.
Vreselijk. Arme mensenquote:Op woensdag 26 november 2025 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een baby en bejaarde vrouw uitgehaald.
De rest moet ervoor zorgen dat ze zo min mogelijk rook in het appartement binnen krijgen. De brandweer kan er nu niet komen
Die bolle is geen dochter van een presidentquote:Op woensdag 26 november 2025 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die Bolle? Ik kom al niet op tinder, maar zo wel kom ik er geen mannen tegen hoor
Are you sure?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die bolle is geen dochter van een president
Eigenlijk wel jaquote:
Afrika doet rare dingen met je hequote:
Volgens mij zijn het dezequote:Op woensdag 26 november 2025 22:00 schreef drakin het volgende:
Zijn dit die flats die je vaak op foto's tegenkomt over hongkong?
Blijkbaarquote:Op woensdag 26 november 2025 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afrika doet rare dingen met je he
Jij zit vlak bij Adolf zeker
Jij ook nietquote:Op woensdag 26 november 2025 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Die bolle is geen dochter van een president
Are you sure?quote:
Bij jou weet je het nooit.quote:
In 1914quote:Op woensdag 26 november 2025 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Wist niet dat Duitsland ook een kolonie had trouwens. Ziet hier ook wel Duitse dingen terug komen.
Ben jij het wel dan?quote:
Nee, ik ook al nietquote:
Lijkt wel of niemand het isquote:
Maar je parkiet wel hequote:Op woensdag 26 november 2025 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben ook geen dochter van El Presidente.
Wat een feest! @KoningWouterquote:Op donderdag 27 november 2025 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Freon Musketier Killem.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trek je de donkere November nachten nog een beetje ?quote:Op donderdag 27 november 2025 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een feest! @:KoningWouter
Mangiare. Goed idee wel trouwens . Ik heb een bake tray met kip.quote:
Aim high.quote:
O dank, dat zijn andere danquote:Op woensdag 26 november 2025 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het deze
https://maps.app.goo.gl/ZKXNSaJq8wH2x3MP8
Killemquote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Alle winkels?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:38 schreef pullup het volgende:
Zijn er nog mensen die een goede Black Friday deal hebben gescoord?
Niet dus?quote:Op donderdag 27 november 2025 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alle winkels?
Op die ene domme Italiaanse na?
Ook niet naar gezocht,quote:
Ja ik ga nog wat kleding zoekenquote:Op donderdag 27 november 2025 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook niet naar gezocht,
jij wel?
En Black Friday is morgen toch pas? Het kan nog
Is dat ook in de aanbieding?quote:
Ja hoorquote:
Ik heb op bol een verlanglijstje. Daar weet ik redelijk van wat het kost over de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 27 november 2025 12:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor
Alles wel, even zoeken naar een echte aanbieding is het dan
Ja zo. moet je het wel aanpakkenquote:Op donderdag 27 november 2025 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb op bol een verlanglijstje. Daar weet ik redelijk van wat het kost over de afgelopen tijd.
Dan valt een aanbieding ook op.
Zit alleen geen kleding tussen.
Neequote:Op donderdag 27 november 2025 11:38 schreef pullup het volgende:
Nee, is vaak allemaal oplichterij hoorde ik van de week op tv en hoor je eigenlijk alle jarenquote:Op donderdag 27 november 2025 11:38 schreef pullup het volgende:
Dat ook weer niet. Je moet alleen gewoon goed opletten. En eigenlijk al van te voren beginnen.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is vaak allemaal oplichterij hoorde ik van de week op tv en hoor je eigenlijk alle jaren
Ja je moet alles wel goed van te voren bekijken als je van plan bent iets te scoren.quote:Op donderdag 27 november 2025 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Je moet alleen gewoon goed opletten. En eigenlijk al van te voren beginnen.
Dat jaquote:Op donderdag 27 november 2025 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet alles wel goed van te voren bekijken als je van plan bent iets te scoren.
Ja als je iets zoekt en het komt dan in de aanbieding op black friday is het mooi meegenomenquote:Op donderdag 27 november 2025 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ja
En eigenlijk niets kopen dat je toch al niet wilde.
Dan kan het zeker nog een mooie korting zijn.
Je snaptquote:Op donderdag 27 november 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je iets zoekt en het komt dan in de aanbieding op black friday is het mooi meegenomen
Nog 1 dagje..quote:
Ow, ben een beetje de tijd kwijtquote:
Even goed zoekenquote:Op donderdag 27 november 2025 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, ben een beetje de tijd kwijt
Weekend is afgelast deze week.quote:
quote:
ai dat is balen danquote:Op donderdag 27 november 2025 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Maar... maar.. ik had een extra lange ...
Gefeliciteerd, Ouders_op_Afstand_OOAquote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En hier is het al weekend!
Gisteren eigenlijk al, vandaag een feestelijk dagje, mijn ouders 60 jaar getrouwd. Dat doe ik ze niet meer na![]()
En gelijk maar morgen vrij genomen
Die wilde komenquote:Op donderdag 27 november 2025 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Ouders_op_Afstand_OOA
Komt de burgemeester langs?
60 jaarquote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gisteren eigenlijk al, vandaag een feestelijk dagje, mijn ouders 60 jaar getrouwd. Dat doe ik ze niet meer na![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De meeste zijn dan al 3x gescheiden.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
60 jaardat haalt niet iedereen tegenwoordig.
Feli met je ouders.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Felies! Wat een mijlpaal!quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zwaar onder de indruk nuquote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2025 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh die kwam ik pas tegen en is inderdaad erg opbeurend.quote:Op donderdag 27 november 2025 20:20 schreef pullup het volgende:
https://www.instagram.com/p/DQiWwjkDDnn/?hl=nl
![]()
![]()
Wow !quote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hypermoderne wapens ontdekt in Balk. Voor die regio eigenlijk nog wat voor op hun huidige tijdH
Ik las tweedehands zwaarden en was eerst niet zo onder de indrukquote:Op donderdag 27 november 2025 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hypermoderne wapens ontdekt in Balk. Voor die regio eigenlijk nog wat voor op hun huidige tijdH
Toen de mannen nog van staal warenquote:Op donderdag 27 november 2025 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow !Gaaf !
Jaren geleden was ik in een museum in Nijmegen en die had ook van die enorme zwaarden, ik was zwaar onder de indruk. Die dingen kun je nauwelijks tillen.
Dat museum is opgeheven en ik heb nog wel online gezocht, maar nooit kunnen achterhalen waar die zwaarden gebleven zijn![]()
Ik, als beroepswappie, vond het toen al best verdacht.. zelfs met twee handen zijn die dingen voor een normaal mens niet te hanteren.
Gave vondst
Ik heb het nou drie keer gelezen... maar ik begrijp dus dat kalkoenen eigenlijk aliëns zijnquote:Op donderdag 27 november 2025 22:22 schreef pullup het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ns&utm_source=reddit
Dit vind @:puzzie ook interessant schat ik in
hieperdepiep hoera?quote:
Doe je nou!quote:
Kijk ze parmantig zitten, klaar voor de fotoquote:
@Domniquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 10:54 schreef Shii het volgende:
[..]
@:Domni![]()
Dank iedereen voor de lieve berichtjes en felicitaties.Leuke binnenkomer vandaag op FOK!
![]()
Maar ik ben niet jarig vandaag.
Shiiquote:Op vrijdag 28 november 2025 10:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Dank iedereen voor de lieve berichtjes en felicitaties.Leuke binnenkomer vandaag op FOK!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Shii![]()
Oh, sorryDat had ik dan verkeerd begrepen.
* Domnivoor ontslaat zijn secretaris. “You’re fired!”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:06 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Dank je wel vast.Was een garpje.
Hey Marcquote:
Dotquote:
Nee, niet veel. Kleindochter is jarig daar ga ik naar toe. Verder weinig. Jij?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dot
Nog spannende plannen voor het weekend?
Is je kleindochter niet spannend dan?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niet veel. Kleindochter is jarig daar ga ik naar toe. Verder weinig. Jij?
Nee is niet spannend, wel leukquote:Op vrijdag 28 november 2025 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is je kleindochter niet spannend dan?
Nee, hier nog niet. Misschien een dagje weg morgen.
Als ik een keer op tijd mijn bed uit kom dan
[..]
![]()
Ach, je ziet je kleindochter, dat is toch leuk dan, ondanks dat het niet jouw ding is?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee is niet spannend, wel leuk![]()
ALhoewel daar de verjaardagen niet mijn ding zijn eigenlijk.
Maar goed ieder doet het op zijn manier
Waar zou je heen willen dan als je op tijd je bed uit bent?
[..]
![]()
Wat ga je er aan doen?quote:
De rest van de dag binnen blijvenquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 28 november 2025 12:33 schreef pullup het volgende:
[..]
De rest van de dag binnen blijven
Maar dat is logisch
En nu een broodje kroket verorberen
Woon je een beetje in de buurt van Duitsland?quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, je ziet je kleindochter, dat is toch leuk dan, ondanks dat het niet jouw ding is?
Geen idee nog. Grote kans wel dat ik dan Duitsland in ga.
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon je een beetje in de buurt van Duitsland?
Handig, heb ook dicht b ij de grens gewoond, maar al lang niet meerquote:
Kan best goedkoop voor de boodschappen. Als je maar genoeg ineens koopt dan.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig, heb ook dicht b ij de grens gewoond, maar al lang niet meer
Nu is het ook niet zo heel ver maar kom er eigenlijk nooit
Ja dat lees ik meer. Maar dan moet je denk ik de weg wel weten daar in Duitslandquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan best goedkoop voor de boodschappen. Als je maar genoeg ineens koopt dan.
De weg naar de eerste grote supermarkt is genoegquote:Op vrijdag 28 november 2025 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lees ik meer. Maar dan moet je denk ik de weg wel weten daar in Duitsland
Had er vanmorgen eenquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, ben de eerste warme choco van het najaar aan het maken...
Hmm kwart voor vier... kan best een scheutje rum bij
Een heel vat rumquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Had er vanmorgen een![]()
En net 12 liter gekocht
Ooh!quote:
Te lui voor, en deze vinden wij echt lekkerquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh!
Hahaha ook goed
Ik maak het altijd zelf met cacao poeder
Welke?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
Stond ik net in de AH toch zomaar te wachten voor de kassa achter een beroemde (ex)wielrenner
En nu? Zijn handtekening op je dijbeen?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
Stond ik net in de AH toch zomaar te wachten voor de kassa achter een beroemde (ex)wielrenner
Naam en rugnummers...quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
Een hele oude denk ik .. niet zo snel meer.. want Marc moest er op wachtenquote:
Joop Chocomelkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Ene Tom D.quote:
Ooit wel door een hockeyster op mijn spijkerbroek laten zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu? Zijn handtekening op je dijbeen?
Herman Brood heeft ooit zijn handtekening op mijn arm gezetquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ene Tom D.
[..]
Ooit wel door een hockeyster op mijn spijkerbroek laten zetten.
En die er later uit geknipt.
Mijn moeder was niet blij dat ik dat met een broek van 3 dagen oud deed
Mag toch hopen dat die arm nu wel aan de muur hangtquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Herman Brood heeft ooit zijn handtekening op mijn arm gezet
Helaas.quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat die arm nu wel aan de muur hangt
Dus eerst even met een keukenmes die arm eraf he?quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:55 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Helaas.
Ik moest douchen van mijn mams
Mobieltje had je toen ook nog niet, dus ook geen fotoquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus eerst even met een keukenmes die arm eraf he?![]()
Hoop gemiste kansen welquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:58 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mobieltje had je toen ook nog niet, dus ook geen foto
Alleen in mijn herinneringquote:Op vrijdag 28 november 2025 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop gemiste kansen wel
Dus nu heb je geen handtekening meer van Herman Brood?
Ik was verliefd op Vanessa.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had ooit een kusje van Vanessa op mijn wang bij LosVast in ons dorpje
En het wijnglas van Willeke van Ammelrooy een jaar bewaart
En dat op jouw leeftijd, die is straks ook wegquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:06 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was verliefd op Vanessa.
Helemaal upside down
Nu geniet ik er nog van.quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd, die is straks ook weg
Ik werd er duizelig van..quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Je stond niet alleen.... 4.1 miljoen NL'ers
[ afbeelding ]
FTFYquote:
Zeker doenquote:
Die ene in het diepe zuidenquote:
Ik had het toevallig laatst gegoogled dus ik doe niet meequote:Op vrijdag 28 november 2025 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu niet Googlen , maar gok eens hoe snel dit vogeltje, wat ook in NL voorkomt, kan vliegen?
Doe maar in KM per uur, omdat luchtvaart knopen wat lastig kan zijn.
PS. Maximaal 1 cijfer achter de komma.
[ afbeelding ]
Niemand doet meequote:Op vrijdag 28 november 2025 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het toevallig laatst gegoogled dus ik doe niet mee
Die cijfer achter de komma doet het hemquote:
Anders moest ik mijn Exel sheet aanpassen voor alle antwoordenquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Die cijfer achter de komma doet het hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
60 km?quote:Op vrijdag 28 november 2025 16:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu niet Googlen , maar gok eens hoe snel dit vogeltje, wat ook in NL voorkomt, kan vliegen?
Doe maar in KM per uur, omdat luchtvaart knopen wat lastig kan zijn.
PS. Maximaal 1 cijfer achter de komma.
[ afbeelding ]
Tnx! Ik had het net gepost.. 393 km is gemeten ..quote:
Dat is snelquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tnx! Ik had het net gepost.. 393 km is gemeten ..
Het goede nieuws is...quote:
De zwaluw is ook gaaf! Het geluid moet ik ff googlen...quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:11 schreef RedShoe het volgende:
Hoe hard vliegt een zwaluw. Die gaan ook harden dat geluid erbij...
In de zomer schieten ze al krijsend door de lucht hier.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De zwaluw is ook gaaf! Het geluid moet ik ff googlen...
Maar dit klinkt als een straaljager:
Bekijk deze YouTube-video
Vind het een beetje geflatteerd, hij laat zich gewoon voornamelijk lazeren danquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:11 schreef RedShoe het volgende:
Hoe hard vliegt een zwaluw. Die gaan ook harden dat geluid erbij...
Ik zal jouw eens van een 50 m flatgebouw aflazeren en dan verwacht ik dat je onderweg nog drie bochten maakt en vlak voor de grond een krijsend kutkind omduwt om vervolgens op je pootjes te landen.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind het een beetje geflatteerd, hij laat zich gewoon voornamelijk lazeren dan
Ik ga nog harder als ik van wat hoger beginquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zal jouw eens van een 50 m flatgebouw aflazeren en dan verwacht ik dat je onderweg nog drie bochten maakt en vlak voor de grond een krijsend kutkind omduwt om vervolgens op je pootjes te landen.
Moet geen probleem zijn.. ff rekenen... zo uit de losse pols.. v=2gh met 𝑔 = 9,81 m / s 2 g=9,81 m/s 2
en
ℎ = 50 m
Rekenen geeft:
eindsnelheid 𝑣 ≈ 31,3 m/s v≈31,3 m/s,
dat is ongeveer
31,3 Ũ 3,6 ≈ 112,8 km
112 km, eitje Pullup! Wil je het wel ff filmen
Eensch!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga nog harder als ik van wat hoger begin
Ik kan ook niet 43 keer per seconde met mijn armen flappen dus eensch jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch!
Maar voor de veiligheid.... stel ik voor dat je begint met één traptrede
Ik geef toe.. hij haalt het niet door flapperen... maar met 400 km nog bochtjes maken... over de grond scheren en op tijd je klauwen uit steken.... geef ik toch enig respect!quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan ook niet 43 keer per seconde met mijn armen flappen dus eensch ja
ik zag het jaquote:Op vrijdag 28 november 2025 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geef toe.. hij haalt het niet door flapperen... maar met 400 km nog bochtjes maken... over de grond scheren en op tijd je klauwen uit steken.... geef ik toch enig respect!
Ik zag ook beelden van een luchtaanval... gewoon een wolk alsof het een raket was met impact
Doe eens niet zo raar joh, met je veiligheid.quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch!
Maar voor de veiligheid.... stel ik voor dat je begint met één traptrede
quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar joh, met je veiligheid.
Als volleerde social mediaster weet pullup dat het alleen maar om de views en likes gaat.
Die begint gewoon vanaf de top van de Rembrandttoren.
Stel je hebt een motorrijbewijs... Kun je zo'n ding dan een kenteken geven en gas electrons er op ?quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe hard gaat jullie fatbike?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/auto/mo(...)~a9616138/?slug_rd=1
Alles kan,quote:Op vrijdag 28 november 2025 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stel je hebt een motorrijbewijs... Kun je zo'n ding dan een kenteken geven en gas electrons er op ?
I was here firstquote:
De brandstof is op.quote:
Zwaluwen brachten ons hierquote:
Die bitch, die nowquote:
Another one bytes dustquote:
Ze spreken overal engels hequote:Op vrijdag 28 november 2025 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja, ik vergat even dat ze op Mars Engels spreken.
The firedust is up.
Hmm de Summerische kleitabletten spreken over firestones... voor hun raketten...quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja, ik vergat even dat ze op Mars Engels spreken.
The firedust is up.
Krijg nou wat. Spraken die Sumeriërs ook al Engels?quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm de Summerische kleitabletten spreken over firestones... voor hun raketten...
< GoA wrijft bedachtzaam over zijn kin
Taal is slecht een frequentie, het is aan de hoorder.quote:Op vrijdag 28 november 2025 18:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Krijg nou wat. Spraken die Sumeriërs ook al Engels?
En nu die van marcb1974quote:Op vrijdag 28 november 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
So i asked AI to make pullup laugh...![]()
[ afbeelding ]
Mehquote:Op vrijdag 28 november 2025 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
So i asked AI to make pullup laugh...![]()
[ afbeelding ]
Illuminatie, MKUltra en totaal van het padjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |