welke wet dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 16:21 schreef RGS18 het volgende:
Ik merk dat je nergens meer een prepaid credit card kunt aanvragen met een rijbewijs, ondanks het een wettelijk geldig identiteitsmiddel is.
Is er soms een nieuwe wet ingegaan of zo?
Geen idee. Is mij gewoon opgevallen dat ik nergens meer met een rijbewijs terecht kan voor een prepaid credit card.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:04 schreef freak1 het volgende:
[..]
welke wet dan?
https://www.rijksoverheid(...)ik-mij-identificeren
Nee, het is geen algemeen identiteitsbewijs voor alle doeleinden:quote:Op woensdag 26 november 2025 16:21 schreef RGS18 het volgende:
Ik merk dat je nergens meer een prepaid credit card kunt aanvragen met een rijbewijs, ondanks het een wettelijk geldig identiteitsmiddel is.
Is er soms een nieuwe wet ingegaan of zo?
Kortom, lukte het tot nu toe wel om met een rijbewijs als identiteitsbewijs een prepaid credit card te verkrijgen, dan heb je tot nu toe mazzel gehad…quote:Uw (Europese) rijbewijs is een identiteitsbewijs. Maar u kunt uw rijbewijs niet altijd gebruiken om uzelf te identificeren. Dit komt omdat er op het rijbewijs geen gegevens over uw verblijfsstatus en nationaliteit staan.
ho ho;quote:Op woensdag 26 november 2025 17:07 schreef RGS18 het volgende:
[..]
Geen idee. Is mij gewoon opgevallen dat ik nergens meer met een rijbewijs terecht kan voor een prepaid credit card.
ik stuur je een link naar de wet. waar haal je de wijsheid vandaan dat ze het hadden moeten accepteren?quote:ondanks het een wettelijk geldig identiteitsmiddel is.
Voor boekingen/betalingen waar een credit card nodig is, maar je wilt of kunt geen credit card aanvragen.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Maar een prepaid credit card?
Waar is dat goed voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |