Het WTC lijkt me geen residential complex toch?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:05 schreef Barbusse het volgende:
Waarom heeft het AD het over een kantoor- en shoppingcomplex, maar Reuters en the Guardian spreken over een residential complex?
Zie m'n edit, linkje toegevoegd.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het WTC lijkt me geen residential complex toch?
Dan zal het aantal slachtoffers nog wel flink oplopen. Letterlijk een hel.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie m'n edit, linkje toegevoegd.
Dan wil ik niet weten wat een vijf dan isquote:De brand werd ingeschaald op niveau drie. Branden in Hongkong worden beoordeeld op een schaal van één tot vijf.
Ik hoop van niet, maar als ik die beelden zie ziet het er niet goed uitquote:Op woensdag 26 november 2025 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan zal het aantal slachtoffers nog wel flink oplopen. Letterlijk een hel.
Beetje cru gezien het aantal doden al.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi. Weg met die horizonvervuiling.
Heel Hong Kong in de fik?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat een vijf dan is
Dit lijkt inderdaad het probleem te zijn, in de video zie je dat het vuur naar beneden druppelt en zo een veel groter probleem ontstaat (4:02)quote:Op woensdag 26 november 2025 13:40 schreef Netsplitter het volgende:
Die bamboostellages branden als fakkels.
Normaal brand bamboe niet zo lekker maar dit zal wel megadood en droog geweest zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit lijkt inderdaad het probleem te zijn, in de video zie je dat het vuur naar beneden druppelt en zo een veel groter probleem ontstaat (4:02)
Geen idee, maar dat de stellages hier het probleem veroorzaakt hebben is duidelijk uit het videomateriaal. Je ziet het vuur naar beneden druppelen waardoor het zich zeer snel verspreid heeft.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:46 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Normaal brand bamboe niet zo lekker maar dit zal wel megadood en droog geweest zijn.
Dat is inderdaad slordig en onnodig.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Beetje cru gezien het aantal doden al.
Oh ja dat zeker, maar het verbaasd me aangezien ik ook filmpjes heb gezien waar ze thermiet nodig hadden om het aan de fik te krijgenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat de stellages hier het probleem veroorzaakt hebben is duidelijk uit het videomateriaal. Je ziet het vuur naar beneden druppelen waardoor het zich zeer snel verspreid heeft.
Maar als het uiteindelijk fikt, is het moeilijk uit te krijgen. Deze stellages moeten echt kurkdroog zijn geweest.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker, maar het verbaasd me aangezien ik ook filmpjes heb gezien waar ze thermiet nodig hadden om het aan de fik te krijgen
Steek maar eens een satéstokje rechtsstreeks in de brand, dat spettert er overquote:Op woensdag 26 november 2025 14:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat de stellages hier het probleem veroorzaakt hebben is duidelijk uit het videomateriaal. Je ziet het vuur naar beneden druppelen waardoor het zich zeer snel verspreid heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |