ik had het ook over lang geleden toen ik 25 was he.... die kroeg van destijds is allang dichtquote:Op woensdag 26 november 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand wat te drinken zou aanbieden zou ik nog steeds niet aan iets als "illusies" denken. Dat hele concept heeft mij lang geleden verlaten geloof ik
Mijn mening omtrent dat verhaal kan het best samengevat worden alsquote:Op woensdag 26 november 2025 14:31 schreef bitterbal het volgende:
maar goed laten we vooral niet het kaars verhaal van johan derksen vergeten wat heel grappig was
nee denk dat die gewoon zou wachten totdat wij weg waren en dan was die er boven op gesprongen ofzo in een steegje.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat had ie dan gedacht? Dat de valpartij(en) eventuele verwonden zouden maskeren?
Ja ik ga weer even grafiekjes kleuren in Excel.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
Limp Bizkit aan en maar even dingen doen.
nou dat zou natuurlijk het beste zijn als het niet waar is.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn mening omtrent dat verhaal kan het best samengevat worden als
Net zoals die idioot op Koningsdag in Amsterdam, die moesten ze van dat meisje trappenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat die gewoon zou wachten totdat wij weg waren en dan was die er boven op gesprongen ofzo in een steegje.
Heb je ooit een drankje aangeboden aan iemand die je a) niet kent en b) niet eens een gesprek mee hebt gevoerd?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik iemand wat te drinken zou aanbieden zou ik nog steeds niet aan iets als "illusies" denken. Dat hele concept heeft mij lang geleden verlaten geloof ik
Dat ja. Idioot.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die idioot op Koningsdag in Amsterdam, die moesten ze van dat meisje trappen
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat die gewoon zou wachten totdat wij weg waren en dan was die er boven op gesprongen ofzo in een steegje.
Nee. Nooit. Daar hoef ik ook niet over na te denken of zoquote:Op woensdag 26 november 2025 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je ooit een drankje aangeboden aan iemand die je a) niet kent en b) niet eens een gesprek mee hebt gevoerd?
Brr menselijk contact hebben met vreemden.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je ooit een drankje aangeboden aan iemand die je a) niet kent en b) niet eens een gesprek mee hebt gevoerd?
Wat mij betreft juist niet raar.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nooit. Daar hoef ik ook niet over na te denken of zoIs dat raar?
"Mensen"quote:Op woensdag 26 november 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brr menselijk contact hebben met vreemden.
God ja, wat was dat ook alweer voor clusterfuck?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Maar was toch een tijd terug een meisje gestikt omdat die gast terwijl ze bewusteloos was zijn broek anaconda in haar mond had gestopt
Dan vertrouw je je eigen vrienden daarna toch ook niet meerquote:Op woensdag 26 november 2025 14:30 schreef bitterbal het volgende:
jeps en dat was dan een 'vriend' waarmee we op stap gingen.Al die tijd wachtend op zijn kans en zich voordoen als de behulpzame jongeman die haar wel veilig thuis zou brengen
oh jaquote:Op woensdag 26 november 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Of die Belg die werd vrijgesproken van verkrachting om het zo'n lieve jongen was?
Ik in beschonken toestand welquote:Op woensdag 26 november 2025 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had in de discussie trouwens gemist dat het om reeds ingeschonken drankjes ging.Zoiets zou ik ook niet aannemen.
Heeft die er ooit nog wat over gezegd? En heb je er melding van gemaakt?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vertrouw je je eigen vrienden daarna toch ook niet meer![]()
Zo had ik ooit een collega die al eens irritant flirterig was en blijkbaar geen vriendelijke nee accepteerde. Ik dacht eerst van wel, maar op de volgende zakenreis stond ie dronken op m'n hoteldeur te bonken en te roepen dat ik 'm binnen moest latenHeb ik vanuit m'n kamer een andere (mannelijke) collega gebeld die 'm weggehaald heeft.
Nee het lijkt mij heel normaal om dat niet te doen eigenlijkquote:Op woensdag 26 november 2025 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Nooit. Daar hoef ik ook niet over na te denken of zoIs dat raar?
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan vertrouw je je eigen vrienden daarna toch ook niet meer![]()
Zo had ik ooit een collega die al eens irritant flirterig was en blijkbaar geen vriendelijke nee accepteerde. Ik dacht eerst van wel, maar op de volgende zakenreis stond ie dronken op m'n hoteldeur te bonken en te roepen dat ik 'm binnen moest latenHeb ik vanuit m'n kamer een andere (mannelijke) collega gebeld die 'm weggehaald heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |