ja denk dat niemand dat weetquote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat vraag ik me wel af. Wat was volgens hem die "verkeerde blik".
En dat je dan pas doorhebt dat die vent er überhaupt loopt enzo.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
'kijk es niet zo boos'
Oh god hoe vaak ik dat wel niet van mannen heb gehoord op straat
Sowieso emo.gif.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had ergens gelezen dat ze al klachten over hem en zijn gedrag bij HR had neergelegd... dus ik vermoed dat er vaker blikken van hem naar haar zijn gegaan en zij op een gegeven moment geen lach meer op haar gezicht had als ze hem zagquote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nou ja of ze blijven gewoon voor je staan terwijl ze dat zeggenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat je dan pas doorhebt dat die vent er überhaupt loopt enzo.
Hangt er waarschijnlijk vanaf of hij dacht die man wel of niet fysiek de baas te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt dat 'ie hetzelfde gedaan had als een vent "verkeerd" naar 'm keek?
"HeT Is MAaR eEN GeINtJE" wanneer je dan vraagt waar ze zich mee bemoeien.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja of ze blijven gewoon voor je staan terwijl ze dat zeggen
Hoezo zeggen ze dat. Misschien heb je net wel iets meegemaakt waardoor je boos bent.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
'kijk es niet zo boos'
Waarschijnlijk is het wel zo'n mietje die dat risico niet wilde lopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er waarschijnlijk vanaf of hij dacht die man wel of niet fysiek de baas te zijn.
Hi ha ho.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"HeT Is MAaR eEN GeINtJE" wanneer je dan vraagt waar ze zich mee bemoeien.
Zeiden ze het nooit bij de blauwe doos?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja of ze blijven gewoon voor je staan terwijl ze dat zeggen
waarom uberhaubt iets zeggen. ik ken je niet.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo zeggen ze dat. Misschien heb je net wel iets meegemaakt waardoor je boos bent.Maar wel irritant als het je normale gezichtsuitdrukking is.
Omdat die kerels denken recht te hebben op je.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo zeggen ze dat. Misschien heb je net wel iets meegemaakt waardoor je boos bent.Maar wel irritant als het je normale gezichtsuitdrukking is.
Waarom kijk je dan ook zo boos.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef bitterbal het volgende:
'kijk es niet zo boos'
ja geloof alleen als ze hun zin niet kregen ;Pquote:Op woensdag 26 november 2025 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeiden ze het nooit bij de blauwe doos?
Een blik die zijn onzekerheid triggertquote:Op woensdag 26 november 2025 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat ze al klachten over hem en zijn gedrag bij HR had neergelegd... dus ik vermoed dat er vaker blikken van hem naar haar zijn gegaan en zij op een gegeven moment geen lach meer op haar gezicht had als ze hem zag
Ja, dat sowieso.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom uberhaubt iets zeggen. ik ken je niet.
moet je voor de grap eens in de kroeg zijn als 25 jarige vrouw (destijds toen ik nog jonger was dus) en vriendelijk nee zeggen tegen een aangeboden drankje (die al klaar was en door hem zou worden gegeven) en dat je dan als een onvriendelijke bitch wordt uitgescholden.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |