zie nu al op tegen januariquote:Op woensdag 26 november 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
Gevoelstemperatuur 0,3 °C. Voelt frips.
Na die brand in die torenflat in Londen heb ik al een paar keer gezien dat er op deze manier een hele flat in de fik staat op verschillende plekken in de wereld. Met dit type brand moet dus meer rekening gehouden worden.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan Hong Kong. Van 1 losse wolkenkrabber naar alle acht in de hens. Niks vloer en muren.
klopt want bij NH staat niet waar de javaanse meisjes zittenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat stukje is niet een complete copypaste.
ja binnen blijven zitten op je electrische dekentje en je grillplaatquote:Op woensdag 26 november 2025 13:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur is nu onder nul. Aantal stapjes is ook onder nul.
Ja, dan snapt een kind. Enig idee hoe? Nee, dacht ik ookquote:Op woensdag 26 november 2025 13:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Na die brand in die torenflat in Londen heb ik al een paar keer gezien dat er op deze manier een hele flat in de fik staat op verschillende plekken in de wereld. Met dit type brand moet dus meer rekening gehouden worden.
Of flink doorwandelen. Daar word ik ook wel warm van.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja binnen blijven zitten op je electrische dekentje en je grillplaat
Was ik niet van planquote:Op woensdag 26 november 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je er mee in de sneeuw zwemmen
Nou, om te beginnen zou ik aanraden heel brandbare gevelplaten of steigerconstructies te vermijden.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan snapt een kind. Enig idee hoe? Nee, dacht ik ook
6 om 4 hierquote:Op woensdag 26 november 2025 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier zou het 5 graden zijn met een gevoelstemperatuur van 3.
Nog geen zon gezien hier.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 om 4 hier
Maar de zon schijnt, dus dat klopt niet helemaal.
quote:Het Italiaanse parlement heeft een wet aangenomen die de moord op vrouwen bestraft met een levenslange gevangenisstraf. De stemming was gisteren en viel samen met de Internationale Dag voor de Uitbanning van Geweld tegen Vrouwen, die is uitgeroepen door de Verenigde Naties.
https://nos.nl/artikel/25(...)traft-met-levenslang
Dus moord op vrouwen wordt nu zwaarder bestraft dan moord op mannen?quote:
zal een hooggerechtshof wel weer wat van vinden. Bijvoorbeeld dat het in strijd is met artikel 1 van ongetwijfeld ook hun grondwet.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus moord op vrouwen wordt nu zwaarder bestraft dan moord op mannen?
als het een moord puur is vanwege het feit dat ze een vrouw is jaquote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en terecht.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Voor alle zekerheid zijn de bewoners van alle panden in de Magdalenenstraat, Achterstraat, Marktstraat en Houttil uit hun huis gehaald.
Nou bekijk het vandaag maar even. Nou doet mijn hele been zeer. Maar even geen stapjes.quote:
Dan moet dat wel bewezen worden.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het een moord puur is vanwege het feit dat ze een vrouw is ja
Vrouwenlevens zijn meer waard, we worden er langzaam uit gewerktquote:Op woensdag 26 november 2025 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja maar das met alle misdrijven natuurlijk zoquote:Op woensdag 26 november 2025 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet dat wel bewezen worden.
Dat is op dit moment wel waar. Gemiddeld. Maar de dood van trump zal de balans herstellenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouwenlevens zijn meer waard, we worden er langzaam uit gewerkt
Meer dat vrouwenlevens net zo veel waard zijn en dus wat minder gezien worden als een hamster. "Oeps, opgezogen, tsja, och, tsja".quote:Op woensdag 26 november 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrouwenlevens zijn meer waard, we worden er langzaam uit gewerkt
Zou fijn zijn als dat dit jaar nog gebeurd.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is op dit moment wel waar. Gemiddeld. Maar de dood van trump zal de balans herstellen
Hamicide.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen shade richting de hamsters verder.
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Amber_Czechquote:Op woensdag 26 november 2025 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet dat wel bewezen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Amber_Czech
Prosecutors and media reports summarizing the complaint state that Delong (40) said he did not like Czech (20), claimed she had once given him a "bad look," and said he had been thinking about killing her for some timedaarom geven veel vrouwen smoesjes als ze geen interesse hebben in de versierpoging van de man. Want je wilt hem toch niet boos makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 november 2025 14:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_Amber_Czech
Prosecutors and media reports summarizing the complaint state that Delong (40) said he did not like Czech (20), claimed she had once given him a "bad look," and said he had been thinking about killing her for some timeIk maak hieruit niet op dat hij haar vermoord heeft puur omdat ze vrouw was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
DaN MoEt jE DuIdElIjK zIjNquote:Op woensdag 26 november 2025 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom geven veel vrouwen smoesjes als ze geen interesse hebben in de versierpoging van de man. Want je wilt hem toch niet boos maken
nee hij zou dat ook bij een man gedaan hebben omdat die hem een 'bad look' had gegevenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak hieruit niet op dat hij haar vermoord heeft puur omdat ze vrouw was.
Je denkt dat 'ie hetzelfde gedaan had als een vent "verkeerd" naar 'm keek?quote:Op woensdag 26 november 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak hieruit niet op dat hij haar vermoord heeft puur omdat ze vrouw was.
Moet nu wel aan Trainspotting denkenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je denkt dat 'ie hetzelfde gedaan had als een vent "verkeerd" naar 'm keek?
nou ja als je zelf geen kwaad what so ever in de zin hebt is het denk ik ook wel lastig voor te stellenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het slachtoffer niet gewoon neutraal keek.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je zelf geen kwaad what so ever in de zin hebt is het denk ik ook wel lastig voor te stellen
misschien dat ook nog es jaquote:Op woensdag 26 november 2025 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of het slachtoffer niet gewoon neutraal keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |