Neuh. Vooral ergernis en extra redenen om de albums (OF DE SINGLE) te kopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat hele generaties met hun casetterecorder daar trauma's aan over hebben gehouden.
Dat zijn juist de momenten dat mijn buren mij gaan haten. Oh en Hedwig ook trouwens.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer, echt een pleurishekel aan die nummers.
Net een kussentje.quote:
Je suis Hedwigquote:Op woensdag 26 november 2025 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zijn juist de momenten dat mijn buren mij gaan haten. Oh en Hedwig ook trouwens.
quote:Op woensdag 26 november 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat valt alweer mee. Maar goed, toont alleen maar aan dat goed inlezen vooraf belangrijk is.
zo leer je elke dag iets.quote:Gifkikkers zijn giftig omdat ze giftige stoffen opnemen uit hun dieet van kleine prooidieren, zoals mieren en mijten. Deze gifstoffen worden opgeslagen in hun huid en kunnen roofdieren afschrikken, ziekten en parasieten weren. De felgekleurde huid van de kikker dient als waarschuwing voor hun giftigheid.
ja dat inderdaad en bijten en kopstoten geven.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n konijn had m'n zus vroeger ook. Grommende konijnen
beetje wel ja.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cavia's en konijnen zijn al 'exotisch'.
dat geloof ik wel want oh makkelijk beest dat kan de peuter wel verzorgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn knaagdieren het meest mishandelde huisdier.
dwerghamsters die los lopen in een kamer en een deur die open gaat waar het beestje ineens onder gekneld wordt enzo.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft wel een schijtlollig verhaal over een hamster die akelig aan z'n einde is gekomen
hopelijk niet in een ronde komt met 1 zo'n zielig groen blaadje als decoratie.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet mijn hamster overigens. Ik had alleen goudvissen.
nee nee.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
Het lijkt er op dat CL als enige zo'n verhaal heeft
quote:Op woensdag 26 november 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ik was een paar dagen weg dus had ze hem uit de kooi gehaald om los te laten lopen, anders vond ze het sneu. Mocht ook gewoon van me. Maar die beesten zien geen diepte en die is zo van de bank gegleden en verkeerd terechtgekomen.
ja maar daar kan je niet altijd iets aan doen of van te voren weten.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of als je de ruimte en middelen niet hebt om er goed voor te zorgen.
Hoorde van de week van iemand in Nederland dat ze al 12'000 euro in een paar jaar tijd aan de hond kwijt waren vanwege gezondheidsproblemen. Is toch zielig voor zo'n hond als je de juiste medicatie niet kunt betalen en zo'n beestje de hele tijd pijn o.i.d. heeft.
en dat terwijl bloed aan de binnenkant hoort te zitten.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Begon raar te doen en stierf gewoon langzaam. Misschien een inwendige bloeding.
Eensquote:Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het heel ergelijk als mensen doen alsof het leven van een knaagdier minder waard is dan van een kat of hond. Alleen maar omdat ze niet zo oud worden maar ja dan verdienen ze alsnog gewoon een goed leven.
Stom insert boze inktvisquote:Op woensdag 26 november 2025 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
Geen ledstrip vandaag. Feestdagendrukte oid.
Wat fijn. Gelukkig staat die uit bij mij.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maandag wordt het NL ALERT weer getest.
was die ook gefrituurd dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had een goudhamster. Komt wel dichtbij zo.
Die heette kroket overigens.
die verwacht een hongerwinter?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bloembollen, dat wilde die persoon.
rennen als de malle. Dynamo er op en je batterijen opladen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Per ongeluk door de paneermeel in de frituurpan gerold.![]()
Nee gelukkig niet.
Hij had een groot radje van een cm of 30 doorsnede. Had ik een fiets kilometerteller opgezet. Die maakte kilometers in de nacht joh.
even klagen bij ze.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was niet eens een Black Friday aanbieding impulsaankoop. Vind wel dat dat voorrang mag krijgen hoor.
ben jij ooit niet teleurgesteld in dingen?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:05 schreef Nattekat het volgende:
De korte versie van I'd do Anything For Love?
Diep teleurgesteld Q-Music
nee, je gaat maar naar MUZquote:Op woensdag 26 november 2025 11:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht wel dat ik gezelschap krijg hier van anderen die nu ook de laatste dagen van de lijst gaan volgen
hallo muisquote:
en dan hebben ze het hier over de mishandeling van hamstersquote:
De eerste lichting wel, we wisten niet beter.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
hopelijk niet in een ronde komt met 1 zo'n zielig groen blaadje als decoratie.
Klopt, zij wisten het ook niet. Maar met 1000 euro op je spaarrekening een hond nemen is dus wellicht geen goed idee.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar daar kan je niet altijd iets aan doen of van te voren weten.
Hond van m'n schoonzus is allergisch voor een stapel dingen, dat was ook niet bekend toen ze haar kregen. Dat kwam later pas naar boven.
Gelukkig kunnen zij de medicatie wel betalen.
Fuking Hell!quote:Bij een grote brand in appartementencomplexen in Hongkong zijn zeker vier mensen om het leven gekomen. Het is nog onduidelijk hoe de brand is ontstaan en of zich nog mensen in de gebouwen bevinden.
De brand brak woensdag uit in het Wang Fuk Court-complex in de noordelijke wijk Tai Po. Volgens persbureau Reuters heeft het wooncomplex zo'n tweeduizend woningen, waar ongeveer vierduizend mensen in wonen.
Ik hoor bij een specifiek nummer nog altijd automatisch "Oh Gijs" door de intro heen, omdat ik die zo op bandje had.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat hele generaties met hun casetterecorder daar trauma's aan over hebben gehouden.
quote:Op woensdag 26 november 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor bij een specifiek nummer nog altijd automatisch "Oh Gijs" door de intro heen, omdat ik die zo op bandje had.
ik kan mijn herrie niet eens selecteren voor de lijst als ik wil stemmenquote:Op woensdag 26 november 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders klagen dat er teveel 'herrie' in de Top 2000 staat, als in liedjes die te nieuw voor ze zijn.
tyfusherriequote:Op woensdag 26 november 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je wat nou het mooie is? Over de muziek die ik graag luister, heeft driekwart meteen een "Deze schijtmuziek luistert toch niemand huehuehue" klaar en als ik daar tegenin ga, ben ik de zeikerd.
ja dat weten we bij jou huehuehuequote:
Dat is idd niet verstandig.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, zij wisten het ook niet. Maar met 1000 euro op je spaarrekening een hond nemen is dus wellicht geen goed idee.
iets met bamboe aan de buitenkant van het gebouw als ik het goed hoorde op het nieuwsquote:
Ik ben niet teleurgesteld in deze dag tot dusver.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben jij ooit niet teleurgesteld in dingen?
Wat voor schijtmuziek, luister jij graag dan?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je wat nou het mooie is? Over de muziek die ik graag luister, heeft driekwart meteen een "Deze schijtmuziek luistert toch niemand huehuehue" klaar en als ik daar tegenin ga, ben ik de zeikerd.
Ja, daar moet @bitterbal ook mee oppassen.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met bamboe aan de buitenkant van het gebouw als ik het goed hoorde op het nieuws
Ook geen cavia's trouwensquote:Op woensdag 26 november 2025 12:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt, zij wisten het ook niet. Maar met 1000 euro op je spaarrekening een hond nemen is dus wellicht geen goed idee.
Ik begin er niet eens aan andere mensen mijn muziek te laten horen.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Metal, hardcore (de minimaal 180bpm variant), "welke ADHD'er heeft dit bedacht"-muziek, deprimerende bliepjes.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor schijtmuziek, luister jij graag dan?
Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Metal, hardcore (de minimaal 180bpm variant), "welke ADHD'er heeft dit bedacht"-muziek, deprimerende bliepjes.
Naja, dat. En da's niet erg, want ik weet dat het gros er niet zoveel mee kan en da's prima. Alleen meteen de verbazing en het oordeel klaar hebben wanneer ik aangeef iets niet mooi te vinden (en da's niet hetzelfde als het afkraken, er is zat muziek die echt fantastisch in elkaar zit, maar waar ik niks mee kan) wordt heel erg oud.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan andere mensen mijn muziek te laten horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |