Ze zijn alleen giftig als ze de juiste voeding daarvoor krijgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Giftige kikkers, verstandig ja.
Zou het gewoon lekker laten of er een tropische plantenbak van maken.
Ja maar ja daar gaat het ook steeds fout met mensen die huisdieren nemen en niet zich inlezen. Voor je een dier in huis neemt moet je je gewoon echt goed inlezen en zorgen dat het een geschikte leefomgeving heeft.quote:
zeker als het buiten de "normale" huisdieren valt.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja daar gaat het ook steeds fout met mensen die huisdieren nemen en niet zich inlezen. Voor je een dier in huis neemt moet je je gewoon echt goed inlezen en zorgen dat het een geschikte leefomgeving heeft.
Oh, dat valt alweer mee. Maar goed, toont alleen maar aan dat goed inlezen vooraf belangrijk is.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn alleen giftig als ze de juiste voeding daarvoor krijgen.
Zo'n konijn had m'n zus vroeger ook. Grommende konijnenquote:Op woensdag 26 november 2025 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat deed het konijn van een ex ook. alleen zij mocht dingen doen in dat hok en met dat beest.
Voor de rest viel iedereen aan.
Cavia's en konijnen zijn al 'exotisch'.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeker als het buiten de "normale" huisdieren valt.
Ja, ik snap dat het jammer is voor de liefhebbers die er wél goed voor zorgen, maar alleen maar goed dat dat steeds meer aan banden wordt gelegd.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn knaagdieren het meest mishandelde huisdier.
Ik geloof dit wel ja helaas.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij zijn knaagdieren het meest mishandelde huisdier.
nooit een hamster of marmot of cavia gehadquote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft wel een schijtlollig verhaal over een hamster die akelig aan z'n einde is gekomen
De "we waren de hamster kwijt en die sprong ineens uit de wasmachine" kon ik wat beter hebben in ieder geval.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Iedereen heeft wel een schijtlollig verhaal over een hamster die akelig aan z'n einde is gekomen
nee hoor, ik heb nooit een hamster gehadquote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn hamster weggegeven.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heeft m'n vader de hamster van m'n zusje ooit levend door de wc gespoeld. Dat beest was sowieso achterlijk dement.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik sluit me aan bij het antwoord van Gianniquote:Op woensdag 26 november 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
Het lijkt er op dat CL als enige zo'n verhaal heeft
correctie. CL en NKquote:Op woensdag 26 november 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
M'n zus heeft m'n hamster een keer laten vallenquote:Op woensdag 26 november 2025 10:41 schreef Nizno het volgende:
Vast nadat ze werd gebeten.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus heeft m'n hamster een keer laten vallen
Nee niet eens. Ik was een paar dagen weg dus had ze hem uit de kooi gehaald om los te laten lopen, anders vond ze het sneu. Mocht ook gewoon van me. Maar die beesten zien geen diepte en die is zo van de bank gegleden en verkeerd terechtgekomen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast nadat ze werd gebeten.Niet dat dat goed is alleen ik kan me voorstellen dat je dan wel een schrikreactie hebt.
Was die dood?quote:Op woensdag 26 november 2025 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet eens. Ik was een paar dagen weg dus had ze hem uit de kooi gehaald om los te laten lopen, anders vond ze het sneu. Mocht ook gewoon van me. Maar die beesten zien geen diepte en die is zo van de bank gegleden en verkeerd terechtgekomen.
Of als je de ruimte en middelen niet hebt om er goed voor te zorgen.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Dieren houden moet je nooit uit een bevlieging doen.
Ja. Begon raar te doen en stierf gewoon langzaam. Misschien een inwendige bloeding.quote:
Oh dat is wel heel erg sneu.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Begon raar te doen en stierf gewoon langzaam. Misschien een inwendige bloeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |