een aanzoek zonder vingersquote:Op woensdag 26 november 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik oordeel alleen heel hard over BLØF.
quote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat vind je pleurisherrie dan? Top 40 dingen? Ik heb ook eigenlijk geen flauw idee meer wat er nu in de Top 40 staat.
* Recce wordt bejaard
quote:
Taylor Swift staat op één. Meer hoef je niet te weten. Zelfs ik begin me te oud te voelen voor die lijst.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat vind je pleurisherrie dan? Top 40 dingen? Ik heb ook eigenlijk geen flauw idee meer wat er nu in de Top 40 staat.
* Recce wordt bejaard
Vuurwerkslachtoffers mogen ook trouwen.quote:
Dit vind ik een beetje zielig want hij lijkt verdwaald of zij.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_bij_station_ermelo/
Als ik in Ermelo terecht was gekomen, zou ik ook zo rondlopen.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje zielig want hij lijkt verdwaald of zij.
Ik heb er een tattoo laten zetten.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik in Ermelo terecht was gekomen, zou ik ook zo rondlopen.
Met een kaart hoe je daar weer weg moet?quote:
Adventskalender(s)quote:Op woensdag 26 november 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
Hard aan het nadenken wat ik nog meer op mijn boodschappenlijstje moet zetten voor morgen in Duitsland. 🤔
De helft is altijd zo saai wat ik koop want allemaal huishoud spul of snoepjes voor de kat.
Ja het was wel typisch dat toen ik op de trein zat te wachten terug dat er meteen zo'n gekkie naar me toe kwam en mij probeerde mee te lokken naar zijn auto.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een kaart hoe je daar weer weg moet?
Van die uithalen om de uithalen krijg ik de kriebels van, maar ik oordeel over het algemeen op "vibes". Hoop artiesten die muzikaal wel toffe dingen doen, maar het instrument "vocalen" staat me dan niet aan omdat ik niks met de stem kan.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce wordt bejaard
Dat herken ik wel. Mijn zus luisterde vroeger naar mannengroepen met van die gevoelige jankstemmen met uithalen. Daar ging mijn nekhaar echt van overeind staan soms. Sowieso vind ik allerlei versieringen in muziek (dus uithalen, overdreven trillers in pianostukken etc., Gerard Joling) vaak irritant.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die uithalen om de uithalen krijg ik de kriebels van, maar ik oordeel over het algemeen op "vibes". Hoop artiesten die muzikaal wel toffe dingen doen, maar het instrument "vocalen" staat me dan niet aan omdat ik niks met de stem kan.
Zieligquote:Op woensdag 26 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
https://imgur.com/a/nog-een-video-van-de-wolf-ermelo-lAD3JyL
Arme beest is helemaal de weg kwijt.
Wordt natuurlijk ook nog lekker opgejaagdquote:Op woensdag 26 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Mwah, ze kunnen echt tientallen kilometers in een dag afleggen. Ik denk dat dit ook een beetje hun verplaatstempo is.quote:Op woensdag 26 november 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het was wel typisch dat toen ik op de trein zat te wachten terug dat er meteen zo'n gekkie naar me toe kwam en mij probeerde mee te lokken naar zijn auto.
Gelukkig was het overdag dus ben op een gegeven moment gewoon bij andere mensen gaan staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |