De lokale belastinginkomsten?quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:41 schreef Richestorags het volgende:
Wat gaat er wel goed in Amsterdam sinds Halsema daar aan de macht is?
Ze hebben een nieuw factureringssysteem gerealiseerd.quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:41 schreef Richestorags het volgende:
Dat is dat systeem dat per abuis 677 facturen van in totaal 21 miljoen dubbel betaald heeft, en begin dit jaar een betalingsachterstand had van 200 miljoen. Top systeem.quote:Op woensdag 26 november 2025 07:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuw factureringssysteem gerealiseerd.
Ze snappen Fail fast, Fail often niet zo goedquote:Op woensdag 26 november 2025 07:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is dat systeem dat per abuis 677 facturen van in totaal 21 miljoen dubbel betaald heeft, en begin dit jaar een betalingsachterstand had van 200 miljoen. Top systeem.
Dat verloopt inderdaad vlekkeloosquote:Op woensdag 26 november 2025 07:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoogste ziekte% bij medewerkers.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:31 schreef Gibson88 het volgende:
Amsterdam, grove fouten, data lek, bagger burgermeester, ellende. Ach what else is new ?
Wat een gruwelijke beerput is het daar toch.
Ik sprak Rob een tijdje terug, wat een mafkees is het, maar wel gelachen, enorme droogkloot.quote:Op woensdag 26 november 2025 11:08 schreef Richestorags het volgende:
Ik had eigenlijk wel graag een Jan Roos als opwarmertje en daarna Rutger Castricum in hun prime, eventueel afgetopt met Rob Muntz hier achteraan willen zien gaan. Ik weet niet of Halsema er dan zo goed afgekomen zou zijn.
Dan is Beerput nog wel een mooie omschrijving van.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoogste ziekte% bij medewerkers.
Openlijke persoonlijke ruzie met een ombudsman die de terechte pijnpunten openbaar maakt.
Net zo als destijds met Ella Vogelaar bedoel je?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:08 schreef Richestorags het volgende:
Ik had eigenlijk wel graag een Jan Roos als opwarmertje en daarna Rutger Castricum in hun prime, eventueel afgetopt met Rob Muntz hier achteraan willen zien gaan. Ik weet niet of Halsema er dan zo goed afgekomen zou zijn.
Ja of Job Cohen. Of de flitsagent in de bus. Of de beveiligers van het NS terrein.quote:Op woensdag 26 november 2025 14:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Net zo als destijds met Ella Vogelaar bedoel je?
NWS / Femke Halsema genomineerd als beste bestuurder van 2024quote:Op dinsdag 25 november 2025 22:41 schreef Richestorags het volgende:
NWS / Gemeente de mist in met nieuw betalingssysteem: achterstandquote:Op woensdag 26 november 2025 07:08 schreef raptorix het volgende:
NWS / Femke Halsema is rechtsstatelijk boekje te buiten gegaanquote:Op woensdag 26 november 2025 10:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ze hebben in Amsterdam denk ik een beetje hulp nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |