Toen ik nog jong was (en jij denk ik net geboren) werd hier gewoon om gelachen. Wel maf dat dit nu gewoon bloedserieus is.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er staat wel meer en meer in dat pas in 2013 zo'n beetje de Top 2000 in kwam he? Dit was natuurlijk helemaal geen hit hier.
Dit was toen waarschijnlijk leuk voor plek 1800 ofzo. Zou het nu ook mogen zijn trouwens.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was (en jij denk ik net geboren) werd hier gewoon om gelachen. Wel maf dat dit nu gewoon bloedserieus is.
FTFYquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was toen waarschijnlijk leuk voor plek 3800 ofzo. Zou het nu ook mogen zijn trouwens.
er staat hier gewoon een oplossing aangegevenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die ad op de telefoon is idd vervelend. Maar lang niet zo vervelend als die op musicmeter, daar kom ik dan ook niet meer.
Laat me nu gewoon ff lekker eerst reageren en dan de rest bijlezenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat hier gewoon een oplossing aangegeven
nee wees gewoon een brave jongenquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Laat me nu gewoon ff lekker eerst reageren en dan de rest bijlezen
TMIquote:
Het is ook nooit goed hè? Geef je hem een keer teveel informatie, blijft ie-er jarenlang op terugkomen en nu is het weer TMIquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk sfeertje hier weer onderling. Blij dat camilero weer terug is
De echte liefhebberts.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Heerlijk sfeertje hier weer onderling. Blij dat camilero weer terug is
onwijs over de top dit, maar toch wel fijn.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Warmer dan dit wordt het bijna niet
Tot Belinda zich ermee ging bemoeien vond ik de muziek van Rob prima, de rest kan ik niet verdragenquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:23 schreef Nizno het volgende:
met rob de nijs heeft radio5 voor mij de mooiheid van zijn nummers afgehaald. Vanaf het moment al dat bekend was dat hij steeds zieker werd en daarna 4 uur lang alleen maar nummers van Rob draaien na zijn overlijden...
heb meteen een allergie gekregen voor zijn nummers
Verkeerde Enya?quote:
Eerder al wel paar meh uurtjes geweest wat mij betreft vandaag maar dit is topquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zit volgens mij als enige een beetje in de meh-hoek op deze?
Een hit? Compleet aan mij voorbij gegaan dan, ik ken dat nummer nietquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:29 schreef Tussle266 het volgende:
Waarom doen ze in die lijsten eigenlijk zo weinig met Caribbean Blue. Was toch gewoon een prima hit die beter is dan al die andere?
Ik zou al niet eens meer weten wie er allemaal zijn heengegaan dit jaar. Waren er zo veel.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
Zegt Henkie nou dat Rob de grootste was van allemaal?
Voor de Radio 5 luisteraar denk ik wel het overlijden met de grootste impactquote:Op dinsdag 25 november 2025 15:31 schreef Tussle266 het volgende:
Zegt Henkie nou dat Rob de grootste was van allemaal?
Gewoon Top 40 gestaan en zo verder. Only Time staat wel in verschillende lijsten, die deed het vele malen minder.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een hit? Compleet aan mij voorbij gegaan dan, ik ken dat nummer niet
Only time ken ik wel, dat andere nummer ken ik echt niet. Ik zie dat het uit 91 is, toen kreeg ik de top40muziek en reguliere zenders gewoon nog dagelijks meequote:Op dinsdag 25 november 2025 15:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gewoon Top 40 gestaan en zo verder. Only Time staat wel in verschillende lijsten, die deed het vele malen minder.
Is duidelijk een nummer wat minder is blijven hangen. Niet alleen bij jou, maar ook bij de gemiddelde radioluisteraar blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Only time ken ik wel, dat andere nummer ken ik echt niet. Ik zie dat het uit 91 is, toen kreeg ik de top40muziek en reguliere zenders gewoon nog dagelijks mee
Kan ook aan mij liggen, 100 miljoen streams YouTube, 240 miljoen Spotify. Dus misschien meer nu dan toen.quote:Op dinsdag 25 november 2025 15:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Only time ken ik wel, dat andere nummer ken ik echt niet. Ik zie dat het uit 91 is, toen kreeg ik de top40muziek en reguliere zenders gewoon nog dagelijks mee
Ja, maar dan gaat ie Frans zingen. Een soort Frans Duits dus....quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:09 schreef Fred_B het volgende:
Matig uur trouwens. Gelukkig mag Udo straks nog een keer.
En hij zit aan de sherry. Dat past dan wel weer bij deze lijst.quote:Op dinsdag 25 november 2025 16:15 schreef camilero het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat ie Frans zingen. Een soort Frans Duits dus....
had het een beetje fout in mn hoofd... blijkbaar is het Marco en André in de clipquote:
Z'n victim blaming is aangeslagen bij demensequote:Op dinsdag 25 november 2025 16:30 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom is Radio 5 zo Marco-tolerant?
Was de stemweek niet na die eerste rechtszaak?
Misschien had je je ontbijt gewoon beter moeten kauwenquote:Op woensdag 26 november 2025 07:36 schreef PippenScottie het volgende:
Krijg ik nou een brok in mijn keel van Engelbert Humperdinck?
Te vroeg gejuicht.quote:
Het Marco B enthousiasme is altijd bedenkelijk geweestquote:Op woensdag 26 november 2025 08:21 schreef Tussle266 het volgende:
Dat Marco B te A enthousiasme op deze zender en onder deze stemmers is wel bedenkelijk, hoor.
Ze zijn van de eerste plek af geketst dit jaar, roepen ze steeds.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Cats doen het niet zo goed he?
Paar mindere van ze geloosd. Primaquote:Op woensdag 26 november 2025 08:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Cats doen het niet zo goed he?
Mja, die van net wel 1 vd leukere als je het mij vraagtquote:Op woensdag 26 november 2025 08:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Paar mindere van ze geloosd. Prima
Ja die had bij hun 5 hoogste gemogenquote:Op woensdag 26 november 2025 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, die van net wel 1 vd leukere als je het mij vraagt
gezellig bij Jeroentje op de koffiequote:
een koor, midden in de woestijnquote:Op woensdag 26 november 2025 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Die hele Rocco zit dus maar één zin in dit liedje.
Slechts de golven zullen zeggen wat van Dino wordt verteld....quote:
Dino zit ergens heel alleen kerstfeest te vieren...quote:Op woensdag 26 november 2025 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Slechts de golven zullen zeggen wat van Dino wordt verteld....
Dat moet je tegen een agent zeggen bij een alcoholcontrole.quote:Op woensdag 26 november 2025 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Slechts de golven zullen zeggen wat van Dino wordt verteld....
loopt u maar mee met die witte meneer daaroquote:Op woensdag 26 november 2025 09:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat moet je tegen een agent zeggen bij een alcoholcontrole.
Fox On The Run maar proberen te redden begin decemberquote:Op woensdag 26 november 2025 09:34 schreef Tussle266 het volgende:
Aangezien glamrock nagenoeg afgeschaft is in week 53 is dit tegenwoordig ook gewoon echt het gevoel van deze week.
top3000 met een pauze tussendoorquote:Op woensdag 26 november 2025 09:46 schreef TLC het volgende:
Heerlijk die Top 3000 (ik tel deze en de Top 2000 bij elkaar op)
Karen, oh Karenquote:Op woensdag 26 november 2025 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Och man. Warmer wordt het bad niet
ik vroeg het.... maar heb dus Daniël Boissevain in mn hoofdquote:Op woensdag 26 november 2025 10:03 schreef camilero het volgende:
Ik weet niet meer wie zich afvroeg welke stem er reclame maakt voor het RS-virus, maar volgens mij is het Waldemar Torrenstra
Ik denk dat ze daar niet al te veel te koop willen lopen. Ik denk dat ze ook best wel eens bewust stemmen kiezen die ergens op lijken.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:06 schreef Nizno het volgende:
maar vind het stom dat dat soort dingen niet gewoon op een wikipagina staan ofzo
kan... maar mensen zijn schieuwnierig en daar moet info voor zijnquote:Op woensdag 26 november 2025 10:12 schreef camilero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar niet al te veel te koop willen lopen. Ik denk dat ze ook best wel eens bewust stemmen kiezen die ergens op lijken.
Ik neem aan dat Mexi in 2026 alle platen uit de Evergreen Top 1000-geschiedenis gaat ranken.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:35 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe hoog zouden we die specifieke uur ranken?
of alle uren van alle allertijdenlijsten ooitquote:Op woensdag 26 november 2025 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Mexi in 2026 alle platen uit de Evergreen Top 1000-geschiedenis gaat ranken.
Als je eenmaal start met megalomane projecten..quote:Op woensdag 26 november 2025 10:39 schreef camilero het volgende:
[..]
of alle uren van alle allertijdenlijsten ooit
Gecombineerd met de Kink 1500 natuurlijk.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Mexi in 2026 alle platen uit de Evergreen Top 1000-geschiedenis gaat ranken.
In een gecombineerde ranking met de Kink 1500 heeft die goede kans op de laatste plaats. Maribaja en Chasey Lain dingen ook wel mee.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik vrees voor de parlando van Gerard de Vries in de Mex ranking
Ik kom zo nog even met die vergelijking. Vanmiddag toch een vrije middag.quote:Op woensdag 26 november 2025 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gecombineerd met de Kink 1500 natuurlijk.
deze inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2025 10:53 schreef camilero het volgende:
Deze hadden ze best mogen vergeten, trouwens
soms moet er wat tragedie in de lijstquote:Op woensdag 26 november 2025 11:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien iets te vroeg gejuicht v.w.b. deze lijstdag
weet je al welke kleren je aan gaat trekken?quote:Op woensdag 26 november 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tragedy is wel weer flink teruggezakt
jij dacht aan een anderquote:
met de mond van André van Duinquote:
Dit klinkt alsof ze zojuist heengegaan is.quote:
tenzij ze stiekem de vrouw van Richard Brandson was en zichzelf Joan noemde of in een woontoren in HongKong verbleef.... verder heb ik geen berichten gezien er overquote:Op woensdag 26 november 2025 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ze zojuist heengegaan is.
halfquote:
Alvast Alf of 3rd Rock from the Sun maar weer van stal halenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:55 schreef TLC het volgende:
Oh noes de Aliens komen eraan, alle NPO bezuinigingen voor niks geweest
ik begin me nu af te vragen of hij alcohol gehad heeftquote:Op woensdag 26 november 2025 14:20 schreef Tussle266 het volgende:
Henkie stelt ook nooit teleur he? 'Dit nummer is veel op gestemd'. Hebben ze die andere 999 er zelf bij verzonnen?
kleine kansquote:Op woensdag 26 november 2025 15:17 schreef TLC het volgende:
In 2525 ben ik al 547 jaaris Fok! er dan nog ?
Ik gok er niet op.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:17 schreef TLC het volgende:
En vinden ze allemaal edelmetalen erin.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:20 schreef TLC het volgende:
In 2525 graven archeologen van die tijd dingen als smartphones op
Ik doe mijn best maar ik beloof niksquote:Op woensdag 26 november 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben jij er dan nog wel?
Ja, maar je moet dan eerst 2525 reclames wegklikken.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:17 schreef TLC het volgende:
heb jij nog geen Brave browser gevonden?quote:Op woensdag 26 november 2025 15:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan eerst 2525 reclames wegklikken.
Dan maar hopen dat die erbij zit bij de man met de leesportefuilje.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
de lach en de traan..
dan hoor ik toch weer de lachende piccolo
Ik ging er nog vanuit dat het probleem zou worden aangepakt.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb jij nog geen Brave browser gevonden?
de adboer is aangesproken...quote:Op woensdag 26 november 2025 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ging er nog vanuit dat het probleem zou worden aangepakt.
Willy Alberti Bedankt heeft het net niet gehaald.quote:Op woensdag 26 november 2025 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierbij moet ik toch aan Prins B. denken.
ik iets laterquote:
We moeten ook niet overdrijven, ik vind dit leuker dan dat ene nummer waarin Freek lekker gaat "rappen" a la Gers. Dit is minder dan Vas-y, maar wel de derde beste in de Top 2000 vanaf 11 december (aangenomen dat gifjesdag dan is)quote:Op woensdag 26 november 2025 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor nog liever Schijn Een Lichtje Op Mij
shoarma shoarmaquote:Op woensdag 26 november 2025 16:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoor nog liever Schijn Een Lichtje Op Mij
Hier ook een beetje. Idem voor Willeke Alberti, eerder vandaag, maar dat heb ik ook weleens geconstateerd bij de Top 2000.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:02 schreef TLC het volgende:
Ik werd n beetje sentimenteel bij Biscaya en 1948![]()
Ik ken Biscaya ook eigenlijk alleen maar als de Veronica tune. Net als Sailing home van Piet Veerman.quote:Op woensdag 26 november 2025 17:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Hier ook een beetje. Idem voor Willeke Alberti, eerder vandaag, maar dat heb ik ook weleens geconstateerd bij de Top 2000.
Het kan de tijd van het jaar zijn, maar in principe ben ik niet van het hele sentimentele.
En het is niet dat ik die muziek op jonge leeftijd veel op heb gezet of zo, daar kan het niet aan liggen (al kwam Biscaya weleens voorbij als Veronica-tune).
quote:Op woensdag 26 november 2025 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
G
V
D
Kunnen Suus en Freek terug?
Of babs en Celine?
Ik probeer te achterhalen over welk nummer dit gaat.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook de kabouterdans kunnen staan
jaquote:Op woensdag 26 november 2025 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer te achterhalen over welk nummer dit gaat.Droomland denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |