quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja snacks dan.Bij hartig denk ik aan aan QuicheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzo... of worteltaart
Keyboard Knight
Ja quiche zou kunnen, maar ook snacks met kaas ofzo. Worteltaart heb ik volgens mij nog nooit gegeten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij hartig denk ik aan aan Quicheofzo... of worteltaart
Een konijn komt bij de bakker en vraagt:quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja quiche zou kunnen, maar ook snacks met kaas ofzo. Worteltaart heb ik volgens mij nog nooit gegeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een konijn komt bij de bakker en vraagt:
“Heeft u ook worteltaart?”
De bakker zegt: “Nee, die heb ik niet.”
Volgende dag komt het konijn weer:
Bakker: “Nee, nog steeds niet.”
Derde dag komt het konijn weer vragen.
De bakker denkt: laat ik ‘m eens blij maken, en bakt een grote worteltaart.
Het konijn komt binnen en vraagt weer:
De bakker straalt:
“Ja! Vandaag wél!”
Zegt het konijn:Ik kende 'm al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welterusten.quote:Op dinsdag 25 november 2025 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bedtijd.. morgen weer vroeg de wekker...
Want? Die kaarsjes gaan wel uitquote:Op dinsdag 25 november 2025 22:11 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ze doet het beter dan die jonkies in ieder geval
[ afbeelding ]
Mooie vogeltjes weer Pullup. Je zou ze een voor 1 in je tuin willen zienquote:
Ja het is wel een kleurige bende danquote:Op woensdag 26 november 2025 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie vogeltjes weer Pullup. Je zou ze een voor 1 in je tuin willen zien
Ja zeker een mooie kleurpracht in je tuin en al die verschillende geluiden die ze produceren.quote:Op woensdag 26 november 2025 06:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is wel een kleurige bende dan
helaas weer druilerige dag met donkere wolken, ideaal weer om van de brug af te springenquote:Op woensdag 26 november 2025 06:54 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen, voorlopig zit dat er niet in meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |