Het is op zijn minst opvallend hoe lang hij de tijd krijgt, maar het zal toch wel een keer ophouden?quote:Op woensdag 26 november 2025 22:55 schreef HMFuckyouall het volgende:
Arne mag altijd nog terugkomen. Warme man. Maar Liverpool kennende mag die gewoon nog blijven. Normale club met stabiel beleid
Ten Hag heeft seizoenen mogen aanrommelen, zonder succes. Een andere club, maar een groter trainers kerkhof de laatste decennia dan Liverpool.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het is op zijn minst opvallend hoe lang hij de tijd krijgt, maar het zal toch wel een keer ophouden?
Ik vrees voor hem dat hij het niet meer op de rit gaat krijgen, de spelers zijn hem waarschijnlijk beu.
Buiten dat het me niet enorm veel uitmaakt hoe Liverpool presteert, mag je die club dit seizoen toch niet op de normale manier beoordelen na het overlijden van Jota.quote:Op donderdag 27 november 2025 11:11 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het is op zijn minst opvallend hoe lang hij de tijd krijgt, maar het zal toch wel een keer ophouden?
Ik vrees voor hem dat hij het niet meer op de rit gaat krijgen, de spelers zijn hem waarschijnlijk beu.
Nieuwkoop is absoluut niet fit voor drie wedstrijden in een weekquote:Op donderdag 27 november 2025 17:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen Timber, prima, maar wel Lotomba.
Die kan er natuurlijk ook weinig van, maar die voorzetten van de 2-2 en 2-3 afgelopen zondag hadden nooit gegeven geworden tegen Nieuwkoop ben ik redelijk van overtuigd.quote:Op donderdag 27 november 2025 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop is absoluut niet fit voor drie wedstrijden in een week
Bovendien is Nieuwkoop, nou ja, het is Nieuwkoop.
Rod Stewart is een enorme Celticfan.quote:
Haar probleem.quote:Op donderdag 27 november 2025 18:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Rod Stewart is een enorme Celticfan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |