SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regels.quote:Op zondag 23 november 2025 15:03 schreef ashardalan het volgende:
2 minuten wachten voor je vlagt
Bloedirritant
Topscorer in de eredivisie stelt niet heel veel voor. Finnbogason, Vincent Janssen, Bas Dost, Georgios Giakoumakis.quote:Op zondag 23 november 2025 14:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dat met 13 goals.
Hoe slecht moet de rest dan wel niet zijn.
Beter dan onterecht vlaggen tijdens een gevaarlijke aanvalquote:Op zondag 23 november 2025 15:03 schreef ashardalan het volgende:
2 minuten wachten voor je vlagt
Bloedirritant
Dat ruim viel enorm mee.quote:Op zondag 23 november 2025 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als het ruim buitenspel is mag je direct vlaggen
Dat zag ik niet van deze afstandquote:
Er wordt genoeg gecreëerd vandaagquote:Op zondag 23 november 2025 15:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik word er nog niet bepaald vrolijk van.
Noem dan die gast van NEC, ik zie hier toch enkele prima carrierepaden.quote:Op zondag 23 november 2025 15:04 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Topscorer in de eredivisie stelt niet heel veel voor. Finnbogason, Vincent Janssen, Bas Dost, Georgios Giakoumakis.
En dan nog 2 middenvelders in de naam van Sem Steijn en Xavi Simons in de afgelopen 10 jaar.
Voorlopig is het rendement nul.quote:
Hebben we nog geld voor versterkingen in de winterstop?quote:Op zondag 23 november 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rendement is belabberd, maar verder voetballen ze prima.
Nee dat is op gegaan aan Borges en Tengstedtquote:Op zondag 23 november 2025 15:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we nog geld voor versterkingen in de winterstop?
Alsof dat iets boeit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |