je schrijft onderdrukker verkeerdquote:Op zondag 23 november 2025 11:14 schreef torentje het volgende:
Er is teveel verdeeldheid gezaaid, waardoor de lagere klassen niet gezamenlijk de labiele leiders aanpakken.
quote:Op zondag 23 november 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de statistieken mbt criminaliteit is aannemelijk dat dit probleem een stuk minder zou zijn zonder alle aanwas die Nederland heeft mogen ontvangen uit andere (met name niet-Westerse) landen.
En dit heeft naast een flinke oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit ook mede voor een afbraak van het sociale kapitaal in de samenleving gezorgd en de polarisatie laten toenemen wat voor meer hufterig gedrag kan zorgen.
Hiernaast hebben we natuurlijk nog te maken met een grote groep autochtone tokkies, dat is helaas altijd al een probleem geweest maar de afgelopen decennia vast en zeker toegenomen. Ook dat tuig dient veel harder te worden aangepakt.
Er is gewoon nog steeds geen eensgezinde meerderheid tegen agressieve mensen. Sommige mensen vinden dus dat we nog steeds in de oertijd leven.quote:Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef core2duo het volgende:
Het agressiepardijs van Caroline Koetsenrijter gaat hier uitgebreid op in.
Nederland is egalitair tot op het bot en we zijn helaas geneigd om onmensen die over de streef gaan als gelijke te zien. Omgekeerde hiėrarchie.
Niet alleen tokkies.quote:Op zondag 23 november 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de statistieken mbt criminaliteit is aannemelijk dat dit probleem een stuk minder zou zijn zonder alle aanwas die Nederland heeft mogen ontvangen uit andere (met name niet-Westerse) landen.
En dit heeft naast een flinke oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit ook mede voor een afbraak van het sociale kapitaal in de samenleving gezorgd en de polarisatie laten toenemen wat voor meer hufterig gedrag kan zorgen.
Hiernaast hebben we natuurlijk nog te maken met een grote groep autochtone tokkies, dat is helaas altijd al een probleem geweest maar de afgelopen decennia vast en zeker toegenomen. Ook dat tuig dient veel harder te worden aangepakt.
Die #1, ja. Inderdaad geen gezicht!quote:Op zondag 23 november 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
#1 in de TT lijkt mij wat overdreven voorbarig.
Dit tendentieuze topic zal echt niet meerdere delen gaan krijgen.
Klopt, we hebben hier een overschot aan onbeleefde mensen met een te hoog testosterongehalte.quote:Op zondag 23 november 2025 12:23 schreef Horzula het volgende:
Ik vind Nederland juist een suf en gezeglijk cuckland. Een beetje meer eigengereidheid.zou wonderen doen.
Deze mevrouw Koetsenruijter heeft ook het boekje Nederland agressieparadijs geschreven. Aanrader. Het is een soort verdienmodel om je agressief of intimiderend op te stellen want dan kom je weg met meer en krijg je meer los.quote:Op zondag 23 november 2025 11:12 schreef HSG het volgende:
Nederlanders hebben een gedragsprobleem en dat komt omdat er vaak weinig tot geen consequenties aan zitten en er makkelijk mee wegkomen.
Helaas nemen ze dat gedrag ook mee naar het buitenland.
Eerste wat me opviel.quote:Op zondag 23 november 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
#1 in de TT lijkt mij wat overdreven voorbarig.
Dit tendentieuze topic zal echt niet meerdere delen gaan krijgen.
Nee hoor. Toen ik bij een gemeente werkte had ik een noodknop voor wanneer mensen door het lint gingen. Dan kwamen alle mannelijke collega's naar de spreekkamer gerend.quote:Op zondag 23 november 2025 13:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een grotendeels multicultureel probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |