abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 november 2025 @ 10:58:06 #1
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_219324272
Bekijk deze YouTube-video

Tjah Zembla is niet de meest betrouwbare bron in deze (iets met tunnelvisie). Maar als we het andere nieuws volgens of proramma's zoals bureau Utrecht; is het wel duidelijk dat agressie met name tegen hulpverleners een flink issue is geworden.

Het zal deels een clash van culturen zijn, waarbij bijvoorbeeld iemand uit Tsjechiė gewend is dat bijv huisartsen (veel) sneller iets voorschrijven.. Een stukje aan bedden tekort bij de GGZ.

Maar ik gok ook dat we hier misschien iets te lief voor dit soort lui, zowel qua aanpak als straffen.
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 23 november 2025 @ 11:05:49 #2
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219324334
Komt vaak uit een bepaalde hoek, das niets nieuws.
En met onze rubberen ruggengraten aanpak gaat dit ook niet veranderen.
pi_219324347
Wat je zaait, zal je oogsten ;)
(Galaten 6:7)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_219324355
Ik werkte een jaar of 10 jaar geleden op de SEH en toen liep het al uit de hand met agressieve tokkies.
pi_219324381
Nederlanders hebben een gedragsprobleem en dat komt omdat er vaak weinig tot geen consequenties aan zitten en er makkelijk mee wegkomen.

Helaas nemen ze dat gedrag ook mee naar het buitenland.
Corporate translator
pi_219324394
Er is teveel verdeeldheid gezaaid, waardoor de lagere klassen niet gezamenlijk de labiele leiders aanpakken.
  zondag 23 november 2025 @ 11:20:08 #7
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_219324430
Rob Jetten gaan dit oplossen.
pi_219324432
Afgaande op de statistieken mbt criminaliteit is aannemelijk dat dit probleem een stuk minder zou zijn zonder alle aanwas die Nederland heeft mogen ontvangen uit andere (met name niet-Westerse) landen.

En dit heeft naast een flinke oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit ook mede voor een afbraak van het sociale kapitaal in de samenleving gezorgd en de polarisatie laten toenemen wat voor meer hufterig gedrag kan zorgen.

Hiernaast hebben we natuurlijk nog te maken met een grote groep autochtone tokkies, dat is helaas altijd al een probleem geweest maar de afgelopen decennia vast en zeker toegenomen. Ook dat tuig dient veel harder te worden aangepakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219324449
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 11:14 schreef torentje het volgende:
Er is teveel verdeeldheid gezaaid, waardoor de lagere klassen niet gezamenlijk de labiele leiders aanpakken.
je schrijft onderdrukker verkeerd
  zondag 23 november 2025 @ 11:32:24 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219324514
Het kan wel :7
pi_219324639
Het agressiepardijs van Caroline Koetsenrijter gaat hier uitgebreid op in.
Nederland is egalitair tot op het bot en we zijn helaas geneigd om onmensen die over de streef gaan als gelijke te zien. Omgekeerde hiėrarchie.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_219324683
Zembla serieus nemen…..
  zondag 23 november 2025 @ 11:59:11 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219324712
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
Afgaande op de statistieken mbt criminaliteit is aannemelijk dat dit probleem een stuk minder zou zijn zonder alle aanwas die Nederland heeft mogen ontvangen uit andere (met name niet-Westerse) landen.

En dit heeft naast een flinke oververtegenwoordiging van deze groep in de criminaliteit ook mede voor een afbraak van het sociale kapitaal in de samenleving gezorgd en de polarisatie laten toenemen wat voor meer hufterig gedrag kan zorgen.

Hiernaast hebben we natuurlijk nog te maken met een grote groep autochtone tokkies, dat is helaas altijd al een probleem geweest maar de afgelopen decennia vast en zeker toegenomen. Ook dat tuig dient veel harder te worden aangepakt.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219324742
In vergelijking met Soedan of het noorden van Argentiniė (Mendoza, woonde 'schoonfamilie' van me)?
pi_219324878
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 11:48 schreef core2duo het volgende:
Het agressiepardijs van Caroline Koetsenrijter gaat hier uitgebreid op in.
Nederland is egalitair tot op het bot en we zijn helaas geneigd om onmensen die over de streef gaan als gelijke te zien. Omgekeerde hiėrarchie.
Er is gewoon nog steeds geen eensgezinde meerderheid tegen agressieve mensen. Sommige mensen vinden dus dat we nog steeds in de oertijd leven.
  zondag 23 november 2025 @ 12:15:23 #16
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219325034
quote:
14s.gif Op zondag 23 november 2025 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

Niet alleen tokkies.
Er zijn ook genoeg hoogopgeleide snobs die denken dat de regels niet voor hun gelden en dat ze overal voorrang hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219325087
Ik vind Nederland juist een suf en gezeglijk cuckland. Een beetje meer eigengereidheid.zou wonderen doen.
  zondag 23 november 2025 @ 12:30:26 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219325137
#1 in de TT lijkt mij wat overdreven voorbarig.
Dit tendentieuze topic zal echt niet meerdere delen gaan krijgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 23 november 2025 @ 12:46:29 #19
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_219325226
quote:
13s.gif Op zondag 23 november 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
Die #1, ja. Inderdaad geen gezicht! :{w
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_219325357
Een grotendeels multicultureel probleem.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_219325409
quote:
0s.gif Op zondag 23 november 2025 12:23 schreef Horzula het volgende:
Ik vind Nederland juist een suf en gezeglijk cuckland. Een beetje meer eigengereidheid.zou wonderen doen.
Klopt, we hebben hier een overschot aan onbeleefde mensen met een te hoog testosterongehalte.
  zondag 23 november 2025 @ 13:49:07 #22
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219325813
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2025 11:12 schreef HSG het volgende:
Nederlanders hebben een gedragsprobleem en dat komt omdat er vaak weinig tot geen consequenties aan zitten en er makkelijk mee wegkomen.

Helaas nemen ze dat gedrag ook mee naar het buitenland.
Deze mevrouw Koetsenruijter heeft ook het boekje Nederland agressieparadijs geschreven. Aanrader. Het is een soort verdienmodel om je agressief of intimiderend op te stellen want dan kom je weg met meer en krijg je meer los.
  zondag 23 november 2025 @ 13:51:36 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219325848
quote:
13s.gif Op zondag 23 november 2025 12:30 schreef golfer het volgende:
Eerste wat me opviel. :D

Wat mij betreft worden voor de topic titels toch vooral de originele koppen van de originele artikelen gebruikt. Dit is een discussieplatform, geen propagandakanaal.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 23 november 2025 @ 13:56:14 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219325900
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2025 13:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een grotendeels multicultureel probleem.
Nee hoor. Toen ik bij een gemeente werkte had ik een noodknop voor wanneer mensen door het lint gingen. Dan kwamen alle mannelijke collega's naar de spreekkamer gerend.

Ik werkte o.a. op het bouwarchief. Het kwam er dus op neer dat mensen geregeld het schuim op de bek kregen als ze bijvoorbeeld geen kopie kregen van de dakkapel van de overburen. Dat waren niet Mo en Fatma maar Sterre en Hugo.

Die kunnen namelijk vaker een huis kopen dan die andere bevolkingsgroepen want die hebben vaker een economische achterstand.

Het besef dat asociaal gedrag loont zit helaas in alle lagen van de bevolking. Dat het in de grote steden vaker migratiėrs zijn is ook een direct gevolg van het feit dat grote delen van de bevolking in die steden uit die mensen bestaan inmiddels en dan niet de beste delen in veel gevallen, waar de leeftijdsgenoten niks hebben dan dat om iets af te dwingen.

Handhaving is ook wegbezuinigd en niet meer toegerust op de huidige realiteit.
  zondag 23 november 2025 @ 14:00:43 #25
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219325932
De brutalen hebben de halve wereld. Maar serieus in de Randstad speelt dat nog meer dan elders in Nederland. Geen geduld voor andere mensen, ik mentaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')