Ik zie dat ze het aangepast hebben. In eerste instantie stond bij beide hetzelfde.quote:Op zondag 23 november 2025 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij Piastri was het:
LHS Front 8.96mm, RHS Front 8.74mm
42 was veel. 24 is te doenquote:Op zondag 23 november 2025 11:06 schreef Haags het volgende:
24 punten over 2 races en een sprint is wel wat teveel.
Jaquote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
Maar dat betekent dus ook een podium voor Antonelli?
Die keren pas uit na het officiele document van de uitslag.quote:Op zondag 23 november 2025 10:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe werkt dat als je bij de TOTO op Lando had ingezet?
ja, samen met Nicely done Sjorsquote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
Nope ze pikken er altijd een paar uitquote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef raptorix het volgende:
Van niet alle autos word de plaat gemeten begrijp ik.
quote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
Blue flag George eerderquote:Op zondag 23 november 2025 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, samen met Nicely done Sjors
Daar is ook te weinig tijd voor, maar McLaren stelde zich tijdens de race wel kandidaat voor een metingquote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef raptorix het volgende:
quote:
quote:
die gaan, gok ik dan, niet zeggen , we zien op de sensor dat de plank bijna aan zijn limiet zit, doe even rustig aan in de bochtenquote:Op zondag 23 november 2025 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
Viel ons tijdens de race ook al op, maar nog verwacht je dit niet.
Bovendien zou er eerder sprake zijn van mogelijk te weinig brandstof over, niet dit
Ja die is nu derdequote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
Remember 2007 seizoen.quote:Op zondag 23 november 2025 11:11 schreef Elan het volgende:
Lets fucking goooooo
Al gaat het nog steeds bizar moeilijk worden zo niet Gods onmogelijk voor Max.
Helemaal aangezien de RB verre van stabiel is.
Even snel teruggelezen, maar van de afgelopen drie grand prix zijn de McLarens daar ook op gecontroleerd.quote:Op zondag 23 november 2025 11:08 schreef raptorix het volgende:
Uiteraard blijft het lastig maar dit weekend is gemaximaliseerd, bijna meer dan je kon wensen.quote:Op zondag 23 november 2025 11:11 schreef Elan het volgende:
Lets fucking goooooo
Al gaat het nog steeds bizar moeilijk worden zo niet Gods onmogelijk voor Max.
Helemaal aangezien de RB verre van stabiel is.
Ook gokje. In de eindfase lijkt mij dat je de focus legt op de kandidaten voor de prijzen.quote:Op zondag 23 november 2025 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar is ook te weinig tijd voor, maar McLaren stelde zich tijdens de race wel kandidaat voor een meting
Document is bijgewerkt, zag 8,76 voorbij komenquote:Op zondag 23 november 2025 11:13 schreef opgebaarde het volgende:
De rear skids van Norris en Piastri waren even dik. 8,88 en 8,93. Dat is knap toevallig of toch razend knap dat die ingenieurs de slijtage vooraf zo goed kunnen uitrekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |