Als het op het COTA potverdorie nou in de GP fout ging....quote:Op zondag 23 november 2025 11:01 schreef LTVDK het volgende:
Wel 'goed' dat het nu in een echte race gebeurt ipv in een sprint
Dit is volgens mij een standaard controle na de race, net zoals de hoeveelheid brandstof die overblijft. Dus ze worden vaker hierop gecontroleerd.quote:Op zondag 23 november 2025 11:00 schreef DKUp het volgende:
Lekker al het werk voor niks geweest dit weekend voor McLaren, heel erg goed bezig. Als die McLaren ieder weekend werd gecontroleerd dan was dit wel vaker het geval geweest
En je miljoentjes tellen op de bank in de uurtjes dat je pauze hebt. Niets zieligs aan.quote:Op zondag 23 november 2025 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Lando lijkt de diskwalificatie al door te hebben op het moment dat hij in het vierkantje de pers te woord staat.
en later bij de persco ook.
Triest, want hij kan er he-le-maal niets aan doen. Al die moeite, al die tijd.... 0 punten
Zit je dan uren voor in het vliegtuig met daarna een teringjetlag, 3 dagen snoeihard werken.....
Samenvatting gezien en de McLarens vonkten op de rechte stukken veel meer dan de andere bolidesquote:Op zondag 23 november 2025 11:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
De skids waren bij nameten dus nóg lager dan origineel door Jo Bauer gemeten volgens de officiële documenten van Norris & Piastri
Lando's wagen was niet kapot.quote:Op zondag 23 november 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
De race was een beetje erg saai, mooie start wel. Russell die Norris er voorbij liet alsof die een blauwe vlag had was wel erg triestLando's kapotte auto kwam een paar ronden te laat.
quote:Op zondag 23 november 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin had het aan mij al gespoilerd dat ze mogelijk een DSQ kregen, nog voor ik aan de race begonnen was
Het kan verkeren zei Bredero eensquote:Op zondag 23 november 2025 11:02 schreef greysbones het volgende:
Je gaat even slapen na een race en er is van alles gebeurt
Hij richtte zich heel specifiek op mij terwijl ik al aanwezig was in dat topic.quote:Op zondag 23 november 2025 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tenzij hij naast je zit of ligt heb je dat dan natuurlijk voor jezelf gespoilerd.
als ik GP mag geloven was het een verrassingsbezoek van Jo Bauer en Nikolas Tombazisquote:Op zondag 23 november 2025 11:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is volgens mij een standaard controle na de race, net zoals de hoeveelheid brandstof die overblijft. Dus ze worden vaker hierop gecontroleerd.
Wel opvallend dat het voor beide auto's evenveel isquote:Op zondag 23 november 2025 11:03 schreef wdn het volgende:
"Rechtsvoor 8.88 millimeter dik was en rechtsachter 8.93 millimeter dik."
Hoera voor 0.12 en 0.07mm
Komt op je einde proeftijd gesprek.quote:
Kloptquote:Op zondag 23 november 2025 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Samenvatting gezien en de McLarens vonkten op de rechte stukken veel meer dan de andere bolides
Auto staat in parc ferme. Dasr worden de eerste controles gedaan. Dat bezoek was om aan te geven dat er iets niet klopte en ze extra gingen onderzoeken volgens mij.quote:Op zondag 23 november 2025 11:05 schreef wdn het volgende:
[..]
als ik GP mag geloven was het een verrassingsbezoek van Jo Bauer en Nikolas Tombazis
Het kan nog!quote:Op zondag 23 november 2025 11:06 schreef Haags het volgende:
24 punten over 2 races en een sprint is wel wat teveel.
Bij Piastri was het:quote:Op zondag 23 november 2025 11:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wel opvallend dat het voor beide auto's evenveel is
Volgens mij heb ik het al eerder geroepen deze racequote:Op zondag 23 november 2025 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
Viel ons tijdens de race ook al op, maar nog verwacht je dit niet.
Bovendien zou er eerder sprake zijn van mogelijk te weinig brandstof over, niet dit
Het luistert allemaal zo nauw, misschien als Lando gewoon op P1 had gereden met minder turbulentie hij er wel doorheen was gekomen.quote:Op zondag 23 november 2025 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt
Viel ons tijdens de race ook al op, maar nog verwacht je dit niet.
Bovendien zou er eerder sprake zijn van mogelijk te weinig brandstof over, niet dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |